Dag dames, Wij hebben besloten te gaan voor een 2e kindje. Bij de vorige poging voor ons 1e kindje kwamen ze er achter dat ik PCOS had. Na een hoop behandeling was het na 2 jaar raak d.m.v. hormoonspuiten (pregnyl enz.). Ik wil nu even afwachten hoe mijn cyclus gaat lopen. Maar zijn er dames met ervaring hiermee? Hoe ging het bij de 2e wens?
wij zijn ook met en 2e bezig, bij de eerste had ik ook pco. dmv clomid zwanger geraakt. in sept gestopt met de pil en in november zat ik al bij de gyn. had geen doorverwijzing nodig van arts heb nu 1e ronde clomid gebruikt en is nu wacthen op me ei
Ok, nou ik wacht de cyclus even af. Wil liever niet meteen naar het ZH. Helaas heb je dat niet voor het zeggen.
Hier hetzelfde. Heb ook pcos bij brenden heeft het 2 jaar ruim geduurd. oa clomid en pregnyl en puregon gebruikt. Uiteindelijk na een baarmoederfoto zwanger geraakt zonder medicijn. terwijl ik ongeveer om de 10 wk een ongi had (soms langer). Nu heb ik een hele tijd een eisprong gehad en cyclussen tussen de 34 en 56 dagen. Het positieve is dat ik mijn eisprong echt heel duidelijk voel nu 2 dagen lang! Heb je pil geslikt afgelopen jaar? Wij hadden iig hetzelfde wilden niet gelijk weer naar het zh. Eerst maar even zo kijken! Succes! Groetjes Nannie
Hier ook eerste keer zwanger dmv vele echo's, clomid, later puregon en pregnyl. Ook na 2 jaar raak. Nu sinds half jaar zelf bezig toch weer de stap naar het zkh gezet. Eerst cyclusanalyse daar ik nu wel een redelijk regelmatige cyclus met eisprong blijk te hebben. Succes!
ik heb ook pcos en ben bij onze zoon dmv clomid 100mg zwanger geraakt. we hebben het nu 4 maanden geprobeerd zonder de pil en zondeer ziekenhuis maar weer rare cyclussen en ik voelde geen ei sprong dus verwijsbrief ha gevraagd deze gekregen en gelijk afspraak fertiliteitsarts gemaakt. 1e maand weer echos gehad geen ei sprong mocht gelijk met clomid 100 mg starten en gelijk een mooi eitje te zien en nu afachten. ik zou om een brief vragen bij je ha waarom wachten als je gelijk voor het echie kan?
Ik had 50 MG Clomid maar na 8 maanden sloeg dit niet meer aan. Eigenlijk wouden ze dat ik na 6 maanden ging spuiten maar was er nog niet aan toe, maar omdat het niet aansloeg toch 2 maanden later gedaan omdat ik best veel last had van de Clomid (hormonen, opvliegers enz.). @ Nannie: Ja, ik ben anderhalf jaar aan de pil geweest. Ik ben zo benieuwd hoe het nu gaat. Toch wel weer spannend!
Ik ken een aantal meiden hier die bij de eerste clomid hebben gebruikt om zwanger te worden, en van de 2e spontaan zwanger zijn geworden. De PCO was verdwenen na de bevalling en ze hadden weer een normale cyclus. Dat kan, maar gebeurt niet bij iedereen helaas. Als je cyclus weer lang duurt, dan weet je zelf wel wat je te doen staat..