hoihoi. ik heb vandaag een test gedaan(omdat ik het gevoel had dat het raak is) ik heb woensdag of donderdag me nod ik vind hem zelf twijfelachtig je ziet het tweede streepje echt hoor willen jullie in me album kijken ? en ik heb me urine in de koelkast gezet kan ik hem dan nog gebruiken voor de digi van claer bleu of niet ?
Nou, een streep is een streep en ik zie 'm ook! Voorzichtige felicitatie! Van die urine in de koelkast: dat weet ik niet!
Ik zie een streepje! en een streep is een streep.... volgens mij... een voorzichtig VAN HARTE...! met ochtendurine kun je het beste testen... Groetjes Dag
Hi ikkelies, Ik heb altijd begrepen dat het niet de bedoeling is om je urine te lang te bewaren. Maar over het algemeen als de ongeveer 3 uur niet naar de wc gaat, is het hCG in je urine ongeveer net zo hoog als in je ochtendurine. Dus dat zou je kunnen proberen. enne ziet er vaag, maar wel positief uit! Verder verdubbelt je hCG bijna per 2 dagen geloof ik, dus als je over 2 dagen weer een test doet zal die duidelijker zijn!
Nou, ik zie duidelijk een streep hoor! Alast een proficiat van mij De ochtendurine kun je bewaren in de koelkast ja om nog een keer te testen.
ja ik heb net de test pas gedaan dus niet met ochtend urine echt van een kwartier geleden kan ik dat bewaren en zometeen een claur bleu halen of is dat niet verstandig
Ik zou het niet bewaren maar met 'verse' urine morgen ochtend nog een keer testen of een digitale test gebruiken zodat je kan zien of je 'zwanger' of 'niet zwanger' bent... geen gedoe met lijntjes / streepjes e.d.! succes
da's een streepje hoor! Gefeliciflapsteerd! Urine in de koelkast: eerst laten opwarmen tot kamertemperatuur voordat je er weer mee test. Maareh...tegen die tijd heb je je plas ook alweer lang genoeg opgehouden denk ik! Gewoon de komende paar uurtjes niet zo veel drinken, dan moet het denk ik ook wel lukken!
ja hoor ik zie ook een duidelijke streep! gefeliciteerd en om zeker te weten zou ik overmorgen nog een keer testen! succes
Nou meid, ik zou zeggen: ga maar vast een nieuwe banner maken, want die test is hartstikke positief! Super gefeliciteerd! En bij twijfel test je gewoon later nog een keer (inderdaad na drie uur niet geplast te hebben, en het liefst zo min mogelijk drinken of anders morgenvroeg met ochtendurine). Succes! Josien
Gefeliciteerd \/ =D> ...enne gooi je urine weg! Gebruik gewoon morgen "verse" urine. Want je mag niet testen met koud urine, eerst weer op kamer temp laten komen en de HCG hormoon kan makkelijk ervliegen...al die moeite voor niets...morgen testen met verse zou ik zeggen
ikkelies ik zie ook twee streepjes maar met een clearblue weet je t natuurlijk zeker.ik heb ook gelijk de dag na mijn posi test een cb gehaald
ik zie duidelijk een streep! dus een dikke proficiat van me! test morgen nog es opnieuw met je ochtend urine! ik denk ook dat je je banner gaat mogen veranderen! succes liefs,
ah meid had je laatste bericht nog niet gezien! als je digitale zwanger aanheeft ben je degelijk ZWANGER! proficiat voel je al iets van kwaaltjes