Wie nog meer PCOS en al jaren proberen zwanger te worden

Discussie in 'Zwanger worden' gestart door Sdj, 25 nov 2019.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Sdj

Sdj Nieuw lid

25 nov 2019
    1
    0
    1
    Vrouw
    Wie herkent het nog meer?

In 2010 de diagnose PCOS gekregen. Vanaf toen ook geen enkele voorbehoedsmiddel meer gebruikt.
    Maar een Zwangerschap blijft helaas maar uit. Heb 2 miskramen (2013 en 2019) gehad en in 2008 een dochter gekregen.
    Dus mijn lichaam weet het wel hoe het werkt maar werkt niet mee.

Ik heb een cyclus van 37 dagen. En ben dan 3-8 dagen ongesteld.

Ik heb geen vriend meer op het moment, ben net begonnen met een donor zwanger proberen te raken door middel van Zelf inseminatie.

de jaren hiervoor wel 2 relaties gehad en nooit dus voorbehoedmiddelen gebruikt. Waarvan dus 2x ook zwanger geraakt maar miskraam geworden.

Wie herkent dit en heeft er tips of trucs om wel zwanger te worden?

Ben 31 jaar en dus gekozen om nu via een donor zwanger te raken.

2. Orchid24

Orchid24 VIP lid

19 nov 2018
    16.402
    13.232
    113
    Vrouw
    Heftig dat je al zo lang probeert om zwanger te worden :( Ik weet nog niet of ik PCOS heb, zijn nog onderzoeken maar ben je wel onder behandeling van een gynaecoloog of fertiliteitsarts? Gebruik je clomid of andere medicijnen? Zo niet, zou ik daar naar gaan kijken.. Toch wel goed denk ik om onder behandeling te gaan..

Hopelijk ben je snel blijvend zwanger!

3. DMonique30

2 mei 2019
    58
    29
    18
    Vrouw
    Hi,

hier ook een vorm van pcos... ( willen niet het label op me plakken omdat er meer factoren moeten zijn bij pcos) heb alleen in 1 eierstok veel blaasjes verder geen overgewicht of overbeharing en geen puisten enz wat nog meer bij pcos hoort maar wel rete lange cyclussen..
    maar een lang verhaal kort te maken...

voor het pil gebruik en zwangerschappen( 2 miskramen) 1 voldragen zwangerschap had ik ook erg lange cyclussen en nu na de bevalling cyclussen van rond 40 dagen...
    mijn tip is zoals je veel al leest op internet, pas je voeding aan met veel groente maak shakes met yogurt en spinazi fruit lijnzaad erg lekker!
    eet minder aardappels, varkensvlees ( ivm vele hormonenn die daarin worden gespoten) minder melk dinken.
    maar voornamelijk fruit en groenten :).
    ga ook vitaminen slikken een goede multivitamine of etos zwanger worden pillen daar zit ook veel al in:thumup:.
    ben er ook weer mee bezig met vitamines enz, zijn bezig voor de 2e maar loop wel al bij gyn ivm heftige menstruaties na zwangerschap.

succes! hoop dat je snel zwanger mag zijn:)

Deel Deze Pagina