Kan dit een innestelingsdip zijn?

Discussie in 'Temperatuurkaartjes' gestart door Saartje1993, 22 apr 2022.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Saartje1993

    7 dec 2021
    87
    23
    8
    Vrouw
    Hey dames,

    Ik weet dat niemand me hier met zekerheid antwoord kan geven, maar wil toch graag jullie mening.
    Deze morgen 25min eerder dan normaal gemeten, omdat ik vroeger moest opstaan.
    (Ik had hierdoor eig een iets hogere temp verwacht)
    En plots toch een serieuze dip.
    Ben toch behoorlijk ah balen, want deze ronde mochten we nog een laatste keer proberen voor ik geopereerd moet worden voor endometriose.
    Ik hoopte dus echt heel erg dat het raak zou zijn... :(

    Hoe fel mag je temp zakken om van een dip te spreken?

    Ik ben nu dpo7 en heb sinds gisteren zo een beurs gevoel in mijn onderbuik met vlagen.
    Ik zou het niet echt menstruatieachtige krampen noemen, eerder zo het gevoel dat je tussen de krampen door hebt?
    En sinds dezemorgen ook pijnlijke steekjes links vanonder de hele dag door...
    Ik bereid me toch maar voor op een te vroege menstruatie denk ik :(
     

    Bijgevoegde bestanden:

  2. RoGiJuLi

    RoGiJuLi VIP lid

    15 apr 2011
    53.630
    15.081
    113
    Nabij Utrecht
    Als je eerder tempt heb je vaak een iets lagere temp en niet hoger.
    Maar 25 min valt nog binnen de reguliere tijd (dat zie je ook doordat het bolletje gevuld is en niet een open driehoekje is).

    Of het een innesteldip is, dat is nooit zo te zeggen, maar zal altijd pas achteraf duidelijk zijn.

    Mocht je temp morgen weer gaan stijgen en nog een dag of 2-3 hoog blijft, kan je een testje doen. Hierop zou dan al een lichte streep kunnen staan.
     
  3. Saartje1993

    7 dec 2021
    87
    23
    8
    Vrouw
    Dankje voor je antwoord!
    Mijn temp is terug gestegen en heb opnieuw wat vroeger dan normaal gemeten. Dus zou wel een goed teken kunnen zijn al heb ik wel een erg onrustige nacht gehad dus daarvan kan hrt ook vermoed ik?

    Had dezemorgen toch weer vrij fel een vervelend menstruatieachtig gevoel maar tot nu toe geen bloed dus ik hou toch wat hoop..
     

    Bijgevoegde bestanden:

  4. RoGiJuLi

    RoGiJuLi VIP lid

    15 apr 2011
    53.630
    15.081
    113
    Nabij Utrecht
    It aint over till the red lady sings.
    Hopen moet je altijd doen :).

    De dip kan een innesteling zijn geweest, maar ook een nietszeggende dip.
    Afwachten helaas :)
     
    Saartje1993 vindt dit leuk.

Deel Deze Pagina