Nooit van gehoord

Discussie in 'Zwangerschap' gestart door heidi, 17 mrt 2006.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. heidi

    heidi Actief lid

    5 jul 2005
    230
    0
    0
    Belgie
    Hoi allemaal,
    Sinds mijn eisprong had ik last van erge pijn in mijn onderbuik zo erg dat ik zelf in het ziekenhuis was beland maar daar konden ze niets vinden!Na nog 2 onderzoeken bij de huisarts dacht deze dat er een spier vast zat!Nu gisteren na de gynecoloog en daar was de uitslag!! Door de eisprong krijg je een scheurtje in de eierstok wat normaal is nu is bij mij door een bloeding het bloed de eierstok in gelopen vandaar ook de heveige pijn!Het is eigenlijk een grote blauwe plek binnenin!
    Hier had ik nog nooit van gehoord iemand van jullie wel! Verder was alles prima in orde hij zei alles op zijn tijd!
    Zo dit was het zo een beetje!Verder iedereen veel succes!
    Groetjes Heidi
     
  2. Niet meer actief

    nee sorry ik heb daar nog nooit over gehoord dus kan je helaas niet helpen
     
  3. Panda

    Panda Fanatiek lid

    6 feb 2006
    2.248
    0
    0
    Daar heb ik ook nog nooit van gehoord. Lijkt me wel pijnlijk! Hopelijk was het eenmalig!

    x panda
     
  4. Heids

    Heids Lid

    14 feb 2006
    72
    0
    0
    Office manager
    straks weer Drenthe
    jeetje .. wat zul je dan geschrokken zijn .. Komt dit altijd voor of was dit eenmalig ( super ei ofzo )

    Groetjes

    Heidi
     
  5. Niet meer actief

    Hier heb ik ook nog nooit van gehoord. Gelukkig maar denk ik want het klinkt zeer pijnlijk. Laten we het er maar op houden dat dit een gigantisch ei was........Dus je eierstokken doen hun werk!!!!!!
     
  6. heb er ook nog nooit van gehoort.
     
  7. heidi

    heidi Actief lid

    5 jul 2005
    230
    0
    0
    Belgie
    Hoi
    Eerst en vooral voor de zwangere meiden gefeliciteerd!
    Ja het is een pijnlijke ervaring! volgens de gynecoloog komt dit doordat je gestopt bent met de pil dit kan dan 1 tot 2 keer per jaar voorkomen!Hoop dat het wel bij deze 1 keer blijft! Mijn eerste gevoel was dus juist ik zei tegen mijn vriend volgens mij heb ik een goed ei gehad en ja hoor!het werkt dus perfect!Nu maar hopen dat we goed geklust hadden want dat zit er voorlopig niet meer in want daarvoor doet het teveel pijn! Och ja nu weten we ook weer dat dit kan gebeuren!
    Zo leren we ook weer iets bij!
    Groetjes Heidi
     
  8. AnnaS

    AnnaS Fanatiek lid

    25 nov 2005
    1.096
    0
    0
    Agent
    Drenthe
    Zoals mijn gynecoloog het zei: Loopt er altijd wel wat bloed door het eierstok zoal bij een eisprong en zoal bij een menstruatie.
    En de pijn kan echt ondraagelijk zijn, maar als het bloed te vaak terug stroomd, dan heb je wel een kans op verklevingen.
    Maar dat kunnen ze niet zien op een echo!

    Groetjes Anna.
     
  9. heidi

    heidi Actief lid

    5 jul 2005
    230
    0
    0
    Belgie
    Hoi,
    Inderdaad hebben ze dat niet kunnen zien met een gewone echo! Ze hebben het gezien met een inwendige echo!
    Groetjes Heidi
     
  10. AnnaS

    AnnaS Fanatiek lid

    25 nov 2005
    1.096
    0
    0
    Agent
    Drenthe
    Dat zien ze ook niet met een een inwendige echo, alleen met een kijkoperatie!
     
  11. heidi

    heidi Actief lid

    5 jul 2005
    230
    0
    0
    Belgie
    Hoi,
    Ik schrijf dit alleen maar om mensen misschien ook te kunnen helpen!Ik denk niet dat mijn gynecoloog dit zomaar even gaat vertellen als dit niet zo is!Jij hebt je mening hierover maar vind toch dat je overkomt alsof ik hier maar wat lig te zeveren! Dus echt niet!
    Alleen op de inwendige echo is dit te zien!Misschien heb jij het wel over iets anders en begijp je het verhaal niet zo goed!
    Heidi
     
  12. AnnaS

    AnnaS Fanatiek lid

    25 nov 2005
    1.096
    0
    0
    Agent
    Drenthe
    Je begrijpt mij verkeerd.
    Dit is totaal niet aanvallend ofzo, maar wat ik al eerder zei als je bloed te vaak terug stroomd naar je eierstokken kan dat verklevingen veroorzaken.
    En dat is niet te zien op wat voor echo ook.
    Wel de bloedingen en eventuele andere rare dingen.

    Dus voor alle duidelijkheid is niks aanvallen bedoeld, ik zei het er alleen maar bij!
     
  13. heidi

    heidi Actief lid

    5 jul 2005
    230
    0
    0
    Belgie
    Hey zo wil ik ook niet over komen!
    Maar je schrijft over bloed dat vaak terug stroomt dit is het geval niet! Het is doordat er een boedvaatje of een soort adertje is gesprongen dat dit is gebeurt! Dat is nu gestold in mijn eierstok vandaar deze klachten! Misschien had ik het wel niet goed uitgelegd (Sorry Daarvoor) dan!
    Groetjes Heidi
     
  14. Windows

    Windows Fanatiek lid

    2 feb 2006
    1.860
    0
    0
    Ik herken dit wel 'n beetje...
    ik ben 25 dec.s'avonds laat in het ziekenhuis opgenomen ivm verdenking op blindedarmontsteking...de volgende ochtend kwam de zaalarts(chirurg)en die dacht juist aan een bloedinkje in de eierstok.
     

Deel Deze Pagina