Kan dit een zwangerschapssymptoom zijn

Discussie in 'Eerste symptomen' gestart door Bussi, 18 sep 2017.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Bussi

    Bussi Lid

    28 okt 2015
    73
    0
    6
    NULL
    NULL
    Mijn prinsesje is nog maar 3 maanden oud. Geef kunstvoeding en borstvoeding maar borstvoeding is nog maar 1-2 fles per dag. Daardoor gebruik ik de pil ook niet omdat ik al weinig melk heb. Ben na mijn zwangerschap ook nog niet ongesteld geweest. Net zei ik tegen mijn moeder dat ik al 2 weken zeurende buikpijn had en dat mijn broek niet lekker zat of het kon komen van dat ik misschien ongesteld zou worden. Ze maakte me bang en zei kijk uit straks ben je weer zwanger. En begon te zou het kunnen. Zit er niet op te wachten want heb extreem overgewicht op het moment en heel veel last overgehouden van mijn bevalling. Mijn echtgenoot is niet in mijn klaargekomen maar we gebruiken geen voorbehoedsmiddelen.. iemand ervaring?
     
  2. Raaf92

    Raaf92 Niet meer actief

    Als je geen ac gebruikt is alles mogelijk, alleen een test kan je daar antwoord op geven! Dus als je zekerheid wil even een testje er tegenaan gooien!;)
     
  3. Meisje@12345

    Meisje@12345 Fanatiek lid

    19 aug 2014
    2.423
    271
    83
    Ik zou even een test doen
     
  4. Bussi

    Bussi Lid

    28 okt 2015
    73
    0
    6
    NULL
    NULL
    Ja dat ga ik zeker ook doen maar tot dan was ik benieuwd of iemand ervaring ermee had ma de bevalling
     
  5. SMJD

    SMJD Fanatiek lid

    17 okt 2016
    1.890
    444
    83
    Borstvoeding is geen anticonceptie en in voorvocht zitten ook zaadcellen dus ja, je kunt zwanger zijn.
    Vraag me altijd af als iemand zegt echt niet zwanger te willen worden, waarom er dan geen condoom gebruikt wordt...
     
    Ysabella, manaolana en nizzie86 vinden dit leuk.
  6. Bussi

    Bussi Lid

    28 okt 2015
    73
    0
    6
    NULL
    NULL
    Steeds zeggen we dat we t gaan kopen maar vergeten het want met de kleine kan ik niet steeds naar buiten en ma man werkt veel. Dichtsbijzijnde supermarkt heeft t niet.. en laatste maand is alles beetje hectisch gelopen met alles. Het is natuurlijk geen smoes maar goed. İk ga wel gelijk boorbehoedsmiddelen kopen dan hoef ik niet zo te stressen
     
  7. Niveah

    Niveah Fanatiek lid

    4 dec 2014
    3.528
    1.391
    113
    Vrouw
    Tegenwoordig Kun je alles online kopen. Ook condooms. Die heb je volgende dag al in huis
     
  8. Roos32

    Roos32 Bekend lid

    2 jun 2013
    923
    137
    43
    Vrouw
    Ja het kan. Collega van mij was 4 maanden na de eerste weer zwanger. Zou toch even testen en idd bestel condooms via het internet. Worden discreet verzonden.
     
  9. Lammetje91

    Lammetje91 Bekend lid

    12 dec 2016
    841
    525
    93
    Je schijnt na je bevalling extra vruchtbaar te zijn toch??
    Ik zou snel een test doen en inderdaad dan online bestellen
     
  10. Bussi

    Bussi Lid

    28 okt 2015
    73
    0
    6
    NULL
    NULL
    Ja ik ga morgen gelijk een test halen en dan testen en als het nefatief is ga ik gelijk condooms bestellen. Bij mijn eerste had ik ook heel erg de griep te pakken en nu weer maar me man had ook de griep dus het kan van hem komen hoop het. En had heel erg onderrugpijn nu ook maar na mijn bevalling heb ik rugklachten overgehouden alleen nu is het wat erger geworden
     
  11. Mvp

    Mvp Actief lid

    26 aug 2017
    336
    136
    43
    Vrouw
    Wel seks hebben maar niet in je klaar komen vind ik eerlijk gezegd een beetje spelen met vuur.
    Het is wel algemeen bekend dat je daar net zo goed zwanger van kan worden.
    Succes met de test, hopelijk voor jou is er niets aan de hand.
     
    Lies1611 vindt dit leuk.
  12. Fluss1984

    Fluss1984 Fanatiek lid

    2 jun 2015
    3.386
    1.593
    113
    Noord-Brabant
    Denk dat de kans heel klein is dat je zwanger bent hoor. Als je al 2 weken last hent van je buik zou je eisprong dan al minstens 3 weken geleden moeten zijn, wel heel vroeg na de bevalling en borstvoeding. Plus voor het zingen de kerk uitgaan is niet 100% veilig, maar als je op tijd stopt is de kans wel heel klein dat het misgaat (hier zijn eerder topics over geweest). En ik weet dat het kan, maar de en-en kans is gewoon klein.
    Ik zou even een testje doen dan weet je het zeker.

    Ik verbaas mij er echt over hoe snel jullie (veel dames hier op het forum) alweer actief aan het seksen zijn na de bevalling. Na 2-3 maanden was ik compleet gesloopt en dierf ik dat echt nog niet ivm schade onder etc.
    Gelukkig stond mijn man toen ook nog niet te springen :p
     
  13. Suuuss

    Suuuss Lid

    22 apr 2014
    50
    9
    8
    Vrouw
    Ik werd vrij snel weer ongesteld na mijn bevalling, ook al gaf ik borstvoeding en mijn schoonmoeder waarschuwde mij er ook voor. Zij schijnt zelf na 4 maanden weer in verwachting te zijn geraakt, terwijl ze helemaal niet ongesteld was geweest tussendoor. Zij is bij de eerste eisprong al meteen zwanger geraakt. Het enige wat je kan doen om het zeker te weten, is te testen.
     

Deel Deze Pagina