hoi meiden, ik hoop dat jullie mij gerust kunnen stellen en advies kunnen geven!! ik heb vanochtend met ochtend urine een test gedaan met kv 2v5 in eerste instantie zag ik niks maar toen ik na 5 a 10 min weer keek zag ik toch een licht rozig lijntje en qua dikte even dik ( niet als kleur ) als de test streep?? na een slok water en een kop koffie en ong 2,5 uur later deed ik nog een test en daar zie ik ook een lijntje maar nog lichter dan de eerste?? zouden dit beide indrooglijntjes zijn? ik moet trouwens zat/ zon ongi worden? nu mijn volgende vraag?? stel dat het geen indrooglijntjes zijn kan ik dan vandaag nog een keer testen met een digitale?? want ik ga morgen na e 9 mnd beurs ( met vriendin die 20wkn zwanger is ) en ik zou graag wat meer zekerheid hebben!? wat denken jullie laat het me asjeblieft weten!!! xxx sabsje
Als het lijntje ook de kleur lichtroze had en niet wit bleef dan ben je volgens mij echt zwanger hoor!
Zoals je cyclus al aangeeft zou ik over 3 dagen minimaal weer testen. Kan zijn dat je zwanger bent hoor want kv heeft voor zover ik weet geen indrooglijntje. Ochtend urine is het beste voor de test. je 2e test is denk ik te licht omdat je urine heel licht was en weinig HCG bevat. In de ochtendurine zit het meeste HCG. als je niet kunt wachten en morgen wilt testen, doe het dan met ochtend urine anders is het zonde van je testen. Succes!
Als je morgen naar de 9 maandenbeurs gaat en dan graag wilt weten of je ook voor jezelf iets kan kopen Dan zou ik gewoon morgenochtend met ochtendurine een test doen! Digitale kan je rustig doen hoor, maar dan wel die met indicator, die geeft het ook vroeg aan. Die zonder indicator kan morgen dan nog wel negatief aangeven, die heeft meer hcg nodig . succes
ik denk ook wel dat je zwanger bent.. maar het kan geen kwaad om een digitale morgen ochtend te doen.. ( kan je wat leuks kopen op de 9 maanden beurs) xxx
hoi, hoi de tweede keer was ook met donkere urine hoor ( lees ik had niet veel gedronken ). maar miss zat urine te kort in blaas voor veel hcg? en t lijntje is nu opgedroogd en ook als je goed kijkt nog zichtbaar!! alhoewel de eerste ook licht is maar toch een stuk duidelijker?! maar ik heb trouwens ook een beetje ongi krampjes en had vorige week vaak steekjes in mijn liezen is dit toeval? ik hoop dat ik t vol kan houden tot moregn om niet te testen anders koop ik er wel twee!! ik vind t zo spannend durf t echt nog niet te geloven?! liefs sabsje en ik heb wel is eerder met kv 2v5 getest en die bleven echt wit!!
meid jij bent zwanger hoor!!! Maar gewoon morgenvroeg testen of mischien beter overmorgen want dan krijg je mooie streepjes!!! Maar kun je geen foto maken???!!!
spannend sabsje! je kan toch echt beter wachten tot morgenochtend, anders krijg je vast weer zo'n twijfeltest. snap wel dat dat lastig is
hoi cindy, nee ik heb eindeloos geprobeerd fot,s te maken van de eerste test dan maar ik krijg t niet duidelijk op de foto!! grrrr.. ik wilde het eigenlijk ook met jullie delen door middeel van foto maar helaas.... en die tweede test zie je nu zo al bijna niet meer want hij is inmiddels opgedroogd?! bedankt voor jullie reacties meiden!!! jullie ook allemaal suc6 met zwanger worden/zijn!!
Veel succes maar ik denk dat je positief getest hebt hoor. Grappig maar hoor steeds vaker dat die kruivat (2 voor 5) zo gevoelig zijn dat ze voor je nod al te gebruiken zijn. Haha krijg dan ook de neiging om minder lang te wachten..
hoi cindy, ik zag zonet bij foto's plaatsen van ( vage en duidelijke ) zwangerschapstesten deel 2 topic een redelijk vergelijkbare foto van een test op pag. 141 van gusam wil je ff kijken please? dankje voor je begrip!! kus
Klopt het is nog steeds in de ochtend maar dan is het niet meer de echte ochtend urine na een nacht slapen en zit er dus minder HCG in. Ik hoop dat je morgen kunt juichen als je de test ziet meis! Succes!
Als die net zo duidelijk is als van Gusam dan ben je zwanger meis. Kijk maar in mn album, staan ook 3 testen.
trouwens in mijn album staan ook testen van het kruidvat ook niet gelijk een knaltest hoor!! Daarbij straks een cb doen van wel/niet zwanger dan is het heel erg duidelijk!! Maar als ij een streepje ziet ben je zwanger gefeliciteerd meid...