kan dit?? en wat nu??

Discussie in 'Ovulatie en zwangerschapstesten' gestart door sabsje, 18 feb 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. corina83

corina83 VIP lid

10 sep 2009
    6.038
    0
    36
    Vrouw
    IT'er
    in een huis aan het water ;)

Als je een uitgebreid bericht doet kun je je foto toevoegen door op de paperclip te drukken, daarna op te zoeken, te uploaden en dan nog een keer op de paperclip drukken dan staat hij in het bericht.

Succes!

2. sabsje

sabsje Actief lid

19 jan 2010
    120
    1
    0
    Bekijk bijlage 52432 nou meiden hoop dat ie het nou doet? laten jullie even weten wat jullie er van vinden??

alvast bedankt!!

liefs sabsje:)

3. corina83

corina83 VIP lid

10 sep 2009
    6.038
    0
    36
    Vrouw
    IT'er
    in een huis aan het water ;)
    ik zie hem volgens mij heel licht.. maar echt duidelijk zien doe ik het niet, hoop voor je dat hij morgenochtend duidelijker is.

4. Alita

Alita Niet meer actief

nou die is positief hoor!!!!
    Maar je bent gewoon te vroeg nog....ik zou dus echt wel niet morgen gaan testen maar overmorgen meid en dan heb jij een duidelijker streepje!!!

Zet deze foto eens bij vage testen dan kijken wat de dames zeggen!!

5. one of kind

one of kind VIP lid

14 feb 2006
    22.149
    278
    83
    ik zie ook een streepje op mijn laptop:D

6. Alita

Alita Niet meer actief

hier in het neg....

7. manuela23

manuela23 Actief lid

2 aug 2009
    260
    0
    0
    NULL
    NULL
    nou meid gefeleiciteerd hoor ,
    hij is echt wel positief ik had mijn eerste test toen ook zo ,
    dus lkkr genieten en veel plezier op de negenmaanden beurs

liefs manuela

8. sabsje

sabsje Actief lid

19 jan 2010
    120
    1
    0
    hoi cindy,

zie in neg. ook een licht, lichtstreepje!! en hij is hier onduidelijker dan als je hem in handen hebt?!
    maar ik wilde morgen toch echt gaan testen? bij gusam was ie de dag erna toch ook al duidelijker?
    en ik heb de foto ook bij foto's van vage en duidelijke zwangerschapstesten geplaats ben benieuwd!!

liefs sabsje

9. Alita

Alita Niet meer actief

je moet het zelf weten natuurlijk maar je hcg verdubbelt pas om de dag meid....
    Maar een streepje staat er toch hoor!!

10. mv3hartendiefjes

mv3hartendiefjes Niet meer actief

hij is positief hoor ik zeg je gefeliciteerd...

11. Rachel1984

Rachel1984 Fanatiek lid

22 feb 2006
    4.343
    0
    36
    Pedagogisch medewerkster
    Cuijk
    Ik zie hem ook! Gefeliciteerd!

12. daatje

daatje Actief lid

28 jan 2010
    248
    0
    0
    Ik denk toch dat je zwanger bent Sabsje

13. Suusje83

Suusje83 Lid

15 feb 2010
    86
    0
    0
    Zie ook een licht streepje, super hoor! Gefeliciteerd!! Niet te veel shoppen op de negenmaandenbeurs :D

14. Pompeloesje

Pompeloesje Fanatiek lid

10 aug 2009
    4.227
    300
    83
    Vrouw
    uitvaartondernemer
    Belgiƫ
    ik zeg ook gefeliciteerd! ;)

15. sabsje

sabsje Actief lid

19 jan 2010
    120
    1
    0
    ben zojuist even t dorp in geweest om een digitale test te kopen ( met indicator ) ik hou jullie op de hoogte!!!;)

dank jullie voor jullie reacties!!!
    ik durf het eigenlijk nog niet te geloven?! ik voel me nog helemaal niet zwanger, heb eerder het gevoel ongi te worden!! heb wat zeurderige pijkrampjes in onderbuik en rechter lies?!
    maar dat zal er dan wel "bij horen"!

liefs sabsje:)

16. sabsje

sabsje Actief lid

19 jan 2010
    120
    1
    0
    hoi hoi ben ik weer:( heb net ( ik weet t moet t eigenlijk pas morgenochtend doen ) toch de digitale test met indicator van cb gedaan en die zei niet zwanger:(!!!!
    ik weet niet of ik het nou morgenvroeg weer moet proberen ( had er al twee gekocht voor de zekerheid ) en zou die van kv 2v5 dan toch vals positief zijn??
    hoop dat jullie snel reageren?! zit in onzekerheid nu!!

kus sabsje

17. Sas26

Sas26 Fanatiek lid

14 jan 2008
    3.291
    1
    36
    He wat verwarrend he! de test van de foto is positief, ik zie een lijntje. wel heel licht. Het zou kunnen dat de digitale test nog niet voldoende hcg heeft geregistreerd en dus nog niet posi is. Zijn de foto's binnen de tijd genomen?

Doe morgenochtend een test, dan heb je geconcentreerde urine. En als het kan zou ik ook nog een gewone test doen, dan kun je zien of er een licht lijntje is?

Succes!

18. mila2008

mila2008 Bekend lid

12 jun 2009
    628
    0
    0
    tja mijn kruitvat test zag er ook zo uit digitale heb ik wat later gedaan, en die krampjes die had ik ook. ik denk dat t echt niet anders is dat je nog min 2 dagen geduld moet hebben.

19. Lilalien

Lilalien Niet meer actief

Hoi ,

Je bent echt wel zwanger hoor!
    De CB digitale moet je over minstens 4 dagen doen met ochtend heb je zeker zwanger met je aantal weken erop staan!

De mijne was lichter kvtestje en ik was ook zwanger :
    Bekijk bijlage 52494

20. sabsje

sabsje Actief lid

19 jan 2010
    120
    1
    0
    hoi lilalien,

was dat ook een kv 2v5 test die je gedaan hebt?? en lees iknou goed dat je een vmk hebt (gehad)? zo ja veel sterkte en suc6 in de volgende ronde(s)!!
    ik hoop echt dat ik zwanger ben ben net weer naar kv geweest voo de 2v5 maar die waren op dus die van 7,50 ( 1 test) van kv merk gekocht iemand ervaring??
    ik lijk eigenlijk wel hopeloos?! hoort dit gedrag erbij? ( nooit eerder zo weinig geduld gehad namelijk!!?

liefs sabsje

Deel Deze Pagina