hoi sabsje, nou die test ziet er net zo uit als bij mij! ik ga morgen weer testen en hoop dan een duidelijker streepje te hebben!(heb ook van t wknd mn NOD) maar die van jou is positief hoor!!!!! hoop dat t van t wknd er vanaf knalt enne die cb moet je doen vanaf je NOD is ie betrouwaarder! suc6 meid! ik duim voor je!
De digitale test word later positief dan de kruidvat, als je een duidelijke kruidvat test hebt dan zou ik pas met digitaal testen. En zie bij de kruidvat test echt een streepje, die zal over 2 dagen een stuk duidelijker zijn,
ik heb idd een vmk gehad en die test is idd die van 2 vr.5 zonder de bovenhuls bedankt en echt niet pannikeren!!!
Sabje, Gefeliciteerd je bent ZWANGER! Day je digitale niet zwanger aangaf komt omdat hij niet met ochtend urine is genomen. Doe er morgenvroeg na de Kv nog maar eens ééntje . Wel even met hetzelfde urine doen. Dus urine in potje en dan die urine voor de beide testen gebruiken. Dan komt het zeker goed! !
sabje.. zolang streepje roze is.. zoals ik ook zie op mijn scherm, ben je gewoon zwanger... mijn eerste kv was nog vager en heb nu een dochter van 8 maanden. gefeliciteerd dus!
View attachment 52622 hoi hoi allemaal, mijn dag kan echt niet meer stuk!!! zoals jullie zien heb ik weer twee keer positief getest!!! ik ga het nu ook maar geloven!!! ik wordt mama!!! hoop dat iedereen snel zulke testen als ik in handen mag krijgen!!! bedankt voor jullie steun en reacties!!! liefs sabsje