Hallo allemaal, Er zijn twee gedichtjes die ik erg mooi vind, maar van die tweede wil ik eigenlijk een gedeelte gebruiken in het andere gedichtje. Ik heb twee versies, kan een van deze en welke vinden jullie dan beter? Onze wederzijdse liefde deed ons verlangen versterken, om ons gezin niet tot vijf mensen te beperken. Meer dan welkom ben jij in ons leven, omdat wij ook jou al onze liefde willen geven. Ons klavertje kan niet meer stuk met jou als vierde blaadje groot geluk. Onze wederzijdse liefde deed ons verlangen versterken, om ons gezin niet tot vijf mensen te beperken. Ons klavertje kan niet meer stuk met jou als vierde blaadje groot geluk. Meer dan welkom ben jij in ons leven, omdat wij ook jou al onze liefde willen geven!
Het tweede Grappig wij hadden deze tekst op het kaartje Zo klein en zo bijzonder Ons meisje toch weer zo'n groot wonder ons klavertje kan niet meer stuk met dit vierde blaadje groot geluk. Maar vind die van jou heel erg mooi.
@ oxbow idd omdat wij twijfelen tussen die twee gedichtjes dacht ik ik probeer of ik ze kan samenvoegen!