Hallo meiden, ik ben druk bezig met een gedichtje voor in het geboorte kaartje. Nu denk ik dat ik er uit ben samen met vriendlief. maar klopt alles zo? en dan bedoel ik: - spelling - punten, komma's - ''loopt het lekker''? - zouden jullie nog dingen anders doen? brand maar los ik sta open voor ideeën, verbeteringen Twee stralende oogjes kijken ons aan Wij weten het zeker, wonderen bestaan. Ons grootste geluk, en nog maar zo klein. Wij zijn trots dat wij jouw papa en mama zijn.
Spelling-technisch gezien is de komma voor 'en' overbodig.. Maar ik snap wel waarom je hem daar zet.. Voor net even een rustmoment in je zin.. Denk zelf dat ik hem weg zou halen.. Verder is ie heel erg leuk!! Heel lief!
dankje Kimberly! zelf twijfel ik nog of er ook nog een punt of komma achter ''aan'' moet. En klopt ''jouw'' of moet dat ''jou'' zijn
NEEE dat klopt. Bezittelijk voornaamwoord . De punt achter de derde zin klopt niet. Ik zou de punten helemaal weglaten, vind het niet zo mooi bij zo'n klein gedichtje. Mijn versie zou zijn: Twee stralende oogjes kijken ons aan Wij weten het zeker, wonderen bestaan Ons grootste geluk, nog maar zo klein Wij zijn trots dat wij jouw papa en mama zijn!
Ik zou er dit van maken, zo loopt die laatste zin lekkerder vind ik: Twee stralende oogjes kijken ons aan Wij weten het zeker, wonderen bestaan Ons grootste geluk, nog maar zo klein Wij zijn trots jouw papa en mama te zijn!