Frustidag

Discussie in 'Zwangerschap' gestart door Krullebol79, 23 okt 2009.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Krullebol79

3 apr 2008
    13
    0
    0
    Grrr. Vandaag zo'n dag dat alles me irriteerd.

Op het werk kreeg ik te horen dat ik goed aan mezelf moet denken en rustig aan doen. Gaat moeilijk met 20 kinderen om je heen en erg veel zieken. Waardoor je telkens van hot naar haar rent.
    Daarna gaan shoppen. Had ik ook niet moeten doen. Kijkend in de spiegel werd ik toch niet heel erg blij. Bij thuiskomst zegt vriendlief. Dan moet je ook niet shoppen maar via internet bestellen. En je bent zwanger hoor dan hoor je er zo uit te zien.
    Soms zou ik willen dat iedereen me ff lekker met rust laat. Al die mensen die weten wat het beste voor je is. En hoe je het moet doen. Denk je hier aan, denk je daaraan. Zucht ik denk de hele dag wel ergens aan.
    Ben blij als ik 's avonds in bed lig met mijn handen op mijn buik en ik alleen maar aan mijn kindje denk dat onder mijn handen beweegt.
    Zo hier ff mijn frustratie gedumpt. Want in de "echte" wereld zijn het meteen je hormonen.:p

2. Musty

Musty VIP lid

2 jul 2008
    10.414
    0
    36
    :) heel herkenbaar!
    en weet je wat t ergste is
    die opmerkingen zullen nu alleen maar erger worden en nog irritanter

knuffs en succes!

3. Ibas

Ibas Bekend lid

23 mrt 2009
    752
    0
    0
    Zelfstandige Horeca
    Noord Holland
    Zooooooo herkenbaar!!!
    Ik pas mn werkkleding al bijna niet meer, als ik daar dan wat van zeg; tsja dat hoort er toch bij. JOH!!! Vertel mij wat!

En inderdaad, heel lief bedoel; doe je rustig aan, denk je aan jezelf. Ja dat gaat ook wel met een eigen zaak; NEE DUS!! Ik moet wel!!

En owee als je een keer klaagt of zeurt; Heb je haar weer met der hormonen. Aaaahhhhh

Zo die van mij zijn er ook een beetje uit.

Laten we lekker bij elkaar 'zeuren' en de buitenwereld lekker laten 'lullen' :p

4. Ibas

Ibas Bekend lid

23 mrt 2009
    752
    0
    0
    Zelfstandige Horeca
    Noord Holland
    En het wordt nog erger ook.... :$

5. Boomer2009

Boomer2009 Fanatiek lid

4 aug 2009
    2.002
    0
    0
    NULL
    Brabant
    Irritant is ook dat ik thuis bijna niet eens meer boos kan worden op mijn partner want dan krijg ik te horen dat ik zo'n hormonenmonster ben! Niet álles ligt aan de hormonen hoor! Ik kan ook gewoon wel eens als iemand anders boos worden en geirriteerd. Oei wat irritant!

Deel Deze Pagina