Kan dit? Geboortebord

Discussie in 'Zwangerschap' gestart door Tweekids, 8 okt 2013.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Ik vind het idee heel leuk, maar de standjes en de locatie echt te ver gaan. Zou daar eerder iets over baby zetten dan over de 'bouwtechnieken' :D
     
  2. mimi81

    mimi81 Lid

    17 nov 2010
    85
    0
    0
    Hahaha ik vind het wel grappig, maar bij een ander. Zou de tekst wel veranderen.
     
  3. Sandrasv

    Sandrasv Actief lid

    9 mrt 2013
    253
    0
    0
    NULL
    Tilburg
    Vind 'm grappig maar sommige dingen net ff te ver (eerste 'paal' en de standjes etc.) als je daar wat anders op kan verzinnen zou ik het zeker doen...
     
  4. stresskip86

    stresskip86 Actief lid

    12 nov 2012
    337
    0
    16
    zelfstandig ondernemer
    Friesland
    Dit was hier in Leeuwarden! Persoonlijk vind ik het verschrikkelijk banaal.....
     
  5. Kletskoek

    Kletskoek VIP lid

    7 jan 2013
    5.719
    477
    83
    De borden worden hier veel gebruikt. Sowieso maken ze hier in deze omgeving er veel werk van de boel te versieren na een geboorte. Maar deze versie vind ik echt te sexistisch. Je hebt vele leukere versies! Hier komt de tuin vol te staan na de geboorte. Althans als het hetzelfde is bij de eerste twee. Dit is gedaan door andere. Verschillende ooievaren, andere vrolijke figuren, spandoeken, slingers en balonnen. Alleen maar leuk toch!
     
  6. Selina1984

    Selina1984 Fanatiek lid

    14 mrt 2011
    1.460
    11
    38
    Vrouw
    Wij hebben ook een geboortebord gekregen van mijn ouders, maar die was wat aangepast. Vond al die standjes en plaatsten een beetje te ver gaan. Zal wel even een foto plaatsen van ons bord. Vond hem erg gaaf en we hebben hem nog steeds.
     
  7. Roos25

    Roos25 Niet meer actief

    Ik vind het op zich wel een leuk idee, maar de versie van TS te ver gaan. Helaas kan zo'n bord bij ons niet...moet ik dan de dokter in dusseldorf opgeven als aannemer ?? :) en bij de gebruikte technieken ICSI... Hmmmm, nee, toch maar niet. Dan maar voor de geplette ooievaar. Dat de Partij van de Dieren daar nog geen kamervragen over gesteld heeft.
     
  8. sabrinab1986

    sabrinab1986 Fanatiek lid

    9 okt 2012
    1.157
    266
    83
    NULL
    NULL
    mijn vriend wou hem ook graag maar dat ga ik persoonlijk niet doen woon niet in het geschikte dorp woon aan een drukke weg en ben gastouder dus echt iedereen gaat dat zien dus nee niet bij mij in de tuin
     
  9. twinkle star

    twinkle star Niet meer actief

    Toen ik hem de eerste keer zag staan kon ik er wel om lachen maar nu ik hem vaker heb gezien vind ik hem eigenlijk een beetje te ver gaan. Zelf zou ik hem niet bij ons voor de deur zetten.
     
  10. muppet83

    muppet83 Bekend lid

    2 nov 2011
    678
    0
    0
    kan echt niet, wordt een beetje de spot met je beebje gedreven vind ik
     
  11. Salapio

    Salapio VIP lid

    15 jan 2007
    13.917
    0
    0
    Zuid-Holland
    Ik vind het nogal flauw... maar niet kunnen... alles kan ;). Dus niet mijn humor maar dat is totaal niet relevant.
     
  12. rums

    rums Niet meer actief

    Nee, te ordinair voor woorden.
    Als ik zoiets in mijn tuin zou krijgen dan zou ik het meteen weghalen.
     
  13. Smile

    Smile Fanatiek lid

    11 sep 2008
    4.358
    0
    0
    Ik vind het drie keer niks. Ook de nettere versie vind ik te ver gaan. Alsof het krijgen van een baby een bouwproject dat je zo even in elkaar metselt. Respectloos dus.
     
  14. winky

    winky Bekend lid

    12 mei 2013
    665
    0
    0
    Vind hem wel grappig maar niet als geboortebord
     
  15. poco

    poco Lid

    15 mei 2013
    74
    0
    6
    NULL
    Beilen
    ik zag hem een tijd geleden bij iemand voor de deur staan. Mijn eerste reactie was een lach uitbarsting, ik vond hem erg flauw
     
  16. Zweden

    Zweden Bekend lid

    14 nov 2011
    705
    78
    28
    Oef... niet echt smaakvol als je het mij vraagt.
     
  17. MissDee

    MissDee Bekend lid

    22 mei 2010
    830
    142
    43
    + 1 ;)
     
  18. lies276

    lies276 Niet meer actief

    Ik heb hem hier in de buurt ook al eens zien staan en heb mijn kinderen het eea uit moeten leggen;).
    Ik vind het echt ordinair, maar ieder zijn ding.....
     
  19. Saffira29

    Saffira29 Fanatiek lid

    23 jan 2013
    1.765
    0
    0
    Parttime werk en fulltime mama
    Vuren
    Ik denk dat het jullie bedoeling is niet al te serieus over te komen...;)

    Ik vind hem grappig, als ik dit bij iemand voor de deur zou zien zou ik echt lachen....
    Eens geen ooievaar of standaard slingers. Ik zou zeggen:

    Als dit bij jullie past, gewoon lekker doen!! :D

    En voor dit bord hoef je echt geen tokkie te zijn..
    Je neemt de dingen waarschijnlijk over het algemeen minder serieus, maakt het leven soms ook lekker makkelijk! ;)
     
  20. mamahil

    mamahil Actief lid

    24 jul 2013
    173
    1
    0
    Ik vind het persoonlijk niet kunnen, beetje respectloos idd...
     

Deel Deze Pagina