Ik heb eigenlijk niks te klagen, ik heb een dochter die echt bijna nooit huilt, heel relaxed is etc. Een hele verademing na mijn jongste zoon. Maar nu komt het, ze drinkt echt enorm slecht! Gister om 23:00 laatste fles dan drinkt ze 110 cc Dan slaapt ze tot 05:00 en dan drinkt ze 100 cc. Dan wordt ze 4,5 later wakker en drinkt met de grootste moeite 80 cc. Ze huilt niet, ze valt niet in slaap, ze heeft gewoon geen zin! Tot de 50 cc drinkt ze redelijk maar daarna is het echt drama. Ze laat veel voeding langs haar mond lopen. En dit dan de hele dag door. Of ik er nou 3 of 4 uur tussen laat het maakt niks uit. Sommige dagen gaat het wel goed en drinkt ze met gemak 130 cc weg. Ze zuigt nu ook niet goed genoeg en sabbelt vaak wat aan de fles. Wat kan ik hier nou aan doen? Na 4,5 uur verwacht je toch wel dat een baby van 5 weken honger heeft? Ze krijgt trouwens uit de dr. Brown fles drinken.
Nog ter aanvulling, ze komt genoeg aan. 3 weken geleden 200 gram 2 weken geleden 150 gram 1 week geleden 200 gram
Zolang ze goed aankomt, alert en vrolijk is en voldoende plasluiers heeft, zou ik me niet teveel zorgen maken. Misschien werkt het wel als je wat vaker kleinere flesjes aanbiedt? En welke voeding geef je? Bepaalde voeding ligt zwaarder op de maag,misschien vindt ze het niet zo lekker
Ze krijgt nutramigen, heel licht op de maag dus. Weet dat het geen lekkere voeding is naar soms drinkt wel weer goed en dan niet 1x maar een dag
Heb je de level 1 speen op de fles? Want die gebruikte ik voor mijn dochter omdat alle andere flessen te snel gingen. Misschien moet ze nu te hard werken en is ze na een beetje te moe om verder te drinken?
Andere gaan te snel. Ze zit ook verstopt en ze heeft harde ontlasting. Als ze nou eens meer ging drinken dan had ze daar ook minder last van.ze werd net wakker en ging huilen, zat echt zoekbewegingen te maken met haar mond en drinkt dan maar 20 cc. Ik weet het gewoon niet meer. Ze komt aan omdat ik zoveel moeite doe maar de fles geven is gewoon niet leuk. Ben elke keer zenuwachtig of ze gaat drinken of niet
Probeer het een beetje los te laten, want ze voelt jouw zenuwen natuurlijk wel aan. Drinkt ze wel water (voor haar ontlasting)? Ik begrijp dat je liever melk wil geven als ze al zo weinig drinkt maar voldoende vocht binnenkrijgen is erg belangrijk.
Of anders 10CC extra water in de fles doen voor de vocht.. wellicht een M speen van difrax proberen. persoonlijk vind ik een 3 standen speen een hel. En is de speen niet verstopt (zeg maar wat hoor )
Nee heb alle trucjes al geprobeerd. Ze laat het er gewoon langs lopen dus de speen zit niet verstopt. Van de difrax fles schrikt ze als ze daar uit drinkt, werkt toch anders dan de dr. Brown. Ze mag geen 10cc extra vocht, dat mag alleen als ze haar flessen opdrinkt en dat is nu juist het probleem.
Ja vermoeden van KMA. Ik heb hele erge KMA gehad als baby en mijn jongste zoon ook. Ze kreeg wat symptomen vandaar. Soms drinkt ze wel 120 cc weg dus het lijkt me niet dat ze het vies vind
Ze drinkt nu al 3 dagen goed waarvan ze 1 voeding slecht drinkt. Ze laat dan veel lopen en klakt met haar tong. Ze drinkt dat dus heel slordig. Voorheen deed ze dit veel meer. Ik ga dus niet voor een grotere speen, heb hem wel in huis trouwens. Ze doet ongeveer 10 min over een fles van 100cc. De laatste fles doe ik 120 cc maar vaak genoeg stopt ze nog bij 100 cc. Als ze zo blijft drinken ga ik de flessen ophogen.