Hela, Mijn vriend kwam net thuis van boodschappen. Op straat had hij zown typisch Iphone hoesje gevonden, maar der zat geen telefoon meer in. We hadden het erover wat hij zou doen als er wel een telefoon in had gezeten. Stel jij vindt ergens een telefoon, en je weet niet van wie die is wat zou je dan doen? Zou je hem houden? Naar de politie brengen? Ciao!
Ik heb toen ik er een vond het laatst gedraaide nummer gebeld en gezegd dat ik hem had gevonden, daarna terug gegeven. Was trouwens best een mooie telefoon haha
ik zou in de contactenlijst gaan zoeken naar thuis, of pa en ma thuis en bellen. Zo kan je de eigenaar makkelijk achterhalen
Misschien heeft die persoon een 'thuis'-nummer erin staan ofzo, dan zou ik dat bellen. Anders naar de politie brengen idd. Ik zou niet weten wat ik met de telefoon van een ander zou moeten.
Ik zou ook zoeken in contacten.. Kijken of zo de eigenaar gevonden kan worden.. Zou zelf ook niet blij zijn als blijkt dat iemand mijn telefoon heeft gevonden en het ding gehouden heeft..
ik zou wel proberen om de eigenaar te vinden. zal gewoon iemand bellen in die lijst. wat moet ik met een telefoon. heb toch geen oplader ed
ik had laatst een toestel gevonden op het fietspad...gewoon naar de politie gebracht. Mensen kunnen tegenwoordig niet meer zonder. Van de eigenaar nog een leuke kaart gekregen om me te bedanken
Ik heb dat ooit gehad, dat ik een telefoon had gevonden. Ik heb toen het laatst gekozen nummer gebeld en aan die gene doorgegeven dat ik de telefoon had gevonden. Heb mijn nummer doorgegeven en de eigenaresse van de telefoon heeft toen contact met me opgenomen. Ze is 'm toen bij mij komen ophalen.
Ik denk dat als ik een iphone of iets dergelijks zou vinden ik wel 2x zou nadenken maar uiteindelijk toch de eigenaar zou proberen te vinden. Ik zou het ook zwaar genaaid vinden als ik mijn telefoon kwijt zou raken en ik heb niet meer terug zou krijgen.
Ik ozu ook kijken of er een nummer instaat zoals thuis. Dan zou ik die bellen. Zou het ook fijn vinden als ze dat met mijn foon zouden doen.
Ik had afgelopen wintersport een iphone op de piste gevonden, heb geprobeerd te bellen (was even zoeken, telefoon bleek van een Deen te zijn ). uiteindelijk belde er zelf iemand die gelukkig engels sprak en die zat beneden in de bar te wachten. Ik heb het toestel daar naar toe gebracht en hij was echt dolblij! Ze wilden me er zelfs geld voor geven, pfff. Nou dat vind ik niet nodig hoor, je zou zelf ook graag je telefoon terug krijgen...
Oh ja, 2 dagen later was ikmijn eigen telefoon verloren..., gelukkig was die bij de bar van het betreffende eetcafe afgeleverd .
zo ben ik een keertje mijn tel kwijt geraakt op een manage XD het meisje die em had gevonden had laatst gebelde persoon op gebeld (wat dus mijn zus was) en had ze gemeld dat ze me tel had gevonden. En kort daarna had ik hem wee terug (miste hem niet eens lol)
Zou ook zoeken naar een nummer tenzij mogelijk. Ik heb op mijn eigen telefoon een slot waarvan je de code moet weten, dus als ik hem verlies en iemand vind hem, kan ie er niks mee.
Ik kreeg inderdaad een keer mijn telefoon terug doordat iemand mijn man had gebeld (het laatst gekozen nummer), ik zou dat zelf ook op die manier doen!
Hier hezelfde, gewoon thuisnummer bellen of iets wat er op lijkt en dan doorgeven dat ik hem heb gevonden. Heb een aantal jaar geleden wel heel veel geld gevonden (was nog in guldens) er zat 10.000 gulden in, getekende cheque's en 2 vliegtickets. Was zo,n mapje van de bank. Ook netjes terug gebracht naar de eigenaar. Kreeg 5 gulden *zucht*
Ik denk eigenlijk dat niemand in deze topic t zou zeggen als ze de tel niet terug zou geven, bang voor de reacties! Overigens zou ik m zeker terug geven als ik de eigenaar kan vinden hoor! Omdat ik zelf ook graag me tel terug zou willen.
heb er vorige week een gevonden heel de lijst afgezocht tot er stond mama dus die gebeld en ze kwamen hem ophalen en dankbaar dat ze waren ja gewoon bellen naar iemand en zeggen dat je gevonden hebt als ik de mijne kwijt ben zou ik ok willen dat ze hem terug gaven