Mijn dochters hebben voor sinterklaas allebei een bordje van frozen gekregen... Van sinterklaas (mijn schoonzusje), alleen nu zit ik me af te vragen of het in de afwasmachine kan. Het staat er niet op nl. Ze heeft ze bij de ma.kro gehaald waar ze tot 5-12 in de aanbieding waren, heb ik gevonden na lang zoeken op internet. Het zijn glazen bordjes met een soort van geschilderde achterkant. Hoop dat jullie begrijpen wat ik bedoel, maar het soort laagje wat in mijn ogen zou kunnen gaan afbladderen..... Alsof er een foto op de achterkant van het glas gedrukt is, het zijn nl wel glazen bordjes. Maar zou ik dit in de afwasmachine kunnen doen? Wie heeft hier verstand van en snapt wat ik bedoel? Zou het zonde vinden als ze er niet tegen zouden kunnen en het hele plaatje er straks afvalt..... Wie helpt??
Snap wat je bedoeld maar weet het ook niet. Tot je het weet even met de hand afwassen. Zekerheid voor alles.
Ik kan het ook niet zomaar zeggen. Heb namelijk één keer gehad dat mijn man zijn prachtige koffiemok compleet kaal uit de vaatwasser kwam, maar ook bordjes van mijn zoontje die prima mee kunnen draaien.