Ik zit midden in de wachtweken van een cryo poging. De Terugplaatsing heeft plaatsgevonden op maandag 24 jan. Sinds woensdag 26 januari heb ik een licht gezeur in mijn onderbuik. Dit heeft aangehouden tot gisteren. Het ging elke dag een beetje op en af. Gisterenavond (29/01) waren we in de supermarkt en kreeg ik opeens hevige krampen. Ik kon bijna niet meer rechtop lopen van de pijn. Het heeft ± een half uurtje geduurd. Kan dit de innesteling geweest zijn? Zou dit van de Utrogestan kunnen komen? (vorige pogingen gebruikte ik ook Utrogestan, had ik deze verschijnselen niet) Sinds vandaag is het gezeur precies voorbij. Ik heb ook nergens anders last van. Geen gevoelige borsten. Voor de menstruatie is het nogal vroeg. Ik moet pas 5 februari langs het ziekenhuis voor een bloedafname (test). Eerst was ik bang dat de krampen iets negatief zouden zijn, maar nu maak ik me weer zorgen dat ik niets meer voel. Is het bij de hevige kramp misgegaan? Of kan alles nog positief uitdraaien?
Moeilijke vraag meid,, ik kan je alleen vertellen wat ik voelde. Ik voelde 2 dagen na mijn ei ongikrampen. En in de weken daarna soms echt hele heftige buikkrampen, dat was denk ik wel de innesteling. Want die pijntjes herkende ik niet! Ook veel last van rommelende darmen en diarree gehad!
Tot nu toe nog de 's' van safe. Nog geen druppeltje bloed gezien. Zoals ik eerdar al schreef had ik sinds vorige week woensdag (2 dagen na de TP) menstruatiepijn tot gisteren. Sinds vandaag heb ik die niet meer. Ik weet niet of dit een goed of een slecht teken is?! Ik hoop dat het ondertussen niet is misgegaan. Heeft iemand hier ervaring mee?
Vannacht rond 24u had ik hevige krampen in mijn buik. Rond 3u ben ik naar 't toilet gegaan en heb ik helderrood bloed verloren. Onmiddellijk een maandverbandje aangedaan. Tegen de ochtend was er amper iets in het maandverbandje. Het lijkt niet door te zetten. Ik zit op dag 28 in mijn cyclus. Zou dit nog om een innestelingsbloeding kunnen gaan? Of moet ik alle hoop opgeven? Hoe kan ik een eventuele innestelingsbloeding onderscheiden van ongesteldheid? Hoelang mag een innestelingsbloeding duren en welke kleur mag het bloed hebben? Zaterdag 5 feb moet ik normaal een bloedafname laten doen. Moet ik deze bloedafname effectief laten doen? Of ga ik er vanuit dat ik ongesteld ben?
Hoi Rhune, Ik zou als ik jou was een test doen. Het kan innestelingsbloed zijn, maar ook een menstruatie. Morgen in ieder geval gewoon bloed laten prikken. Toen ik mijn cryopoging had (donderdag 22-8 TP) heb ik getest op zaterdag 31-8 getest en zag ik een heel licht streepje....zwanger. Ondertussen wordt deze cryo babe alweer bijna 2 jaartjes oud. Groeten Jille
Ik heb geen ervaring met cryo's, maar ik herken wel de hevige krampen die je beschrijft. Ik heb zelf minstens een half uur op de grond liggen creperen van de pijn, want ik kon er gewoon niet meer van staan. De daaropvolgende dagen had ik heel licht bloedverlies en na tien dagen vloeien, besloot ik voordat ik naar de huisarts zou gaan eerst een thuistest te doen en deze gaf positief aan, maar uit een echo een paar dagen later bleek dat het niet goed is afgelopen. Of het bij de krampen is misgegaan, is niet met zekerheid te zeggen. Dit wil uiteraard niet zeggen dat dit ook bij jou zal gebeuren. Er zijn ook vrouwen die die krampen hebben gehad en waarbij de zwangerschap wel goed is afgelopen. Tenzij je in de tussentijd bent gaan vloeien, ben je volgens mij nog niet ongesteld geworden. Ik hoop voor je dat het een innestelingsbloeding is geweest. Ik raad je aan om juist geen thuistest te doen voordat je de uitslag van de bloedtest hebt. Als de thuistest positief is, dan ben je denk ik nog onzekerder dan je nu al bent. Bij een bloedtest kunnen ze aan de hand van de hoogte van de hCG-waarden je meer vertellen. Veel succes morgen! Krijg je dezelfde dag nog de uitslag of moet je tot volgende week wachten?
Zodadelijk vertrekken we naar het ziekenhuis voor een bloedafname. Het is allemaal zo dubbel. De bloeding is in de nacht van woensdag op donderdag begonnen. Donderdag overdag slechts weinig bloed. En sinds gisterenmiddag (vrijdag) niets meer. Dwz een ongi periode van 1,5 dag?! Vanavond mag ik bellen voor de uitslag van het bloed. Maar goed vanavond zal ik dus een definitieve bevestiging krijgen van wat er gaande is.
Rhune zal een moeilijke dag voor je zijn vandaag. Veel sterkte. Ik ga hard voor je duimen dat je vanavond een positief bericht krijgt!
Hm, ik weet het toch niet. Vandaag zulke menstruatiepijn zoals enkele dagen na de TP en ook een hele kleine hoeveelheid bloedverlies. Klinkt toch niet zo positief hé. Mij lichaam speelt spelletjes!!!
hey Rhune! Ik wens je heel veel succes toe met de uitslag! Ik duim voor je dat hij positief is! Liefs!