Kan dit inderdaad een innestelingsbloeding zijn?

Discussie in 'Stel je vraag aan de verloskundige' gestart door Abigail, 26 jun 2007.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Abigail

Abigail Bekend lid

6 nov 2006
    644
    0
    0
    Noord-Holland
    Ik heb de zoekopdracht al gebruikt om gelijke vragen als de mijne terug te vinden maar geen enkel geeft me nu een bevredigend antwoord. Waarschijnlijk is dat er ook niet maar ik stel toch mijn vraag maar even.
    Ik heb begin april mijn 3e mk gehad in korte tijd, ben daarna keurig ongesteld geworden (cyclus van 29 a 30 dagen), de maand daarop weer. Zo gaat het overigens steeds. Ik herstel vrij snel na de MK´s Mijn laatste ongesteltheid is gestart op 2 juni. Gerekend vanaf die datum en mijn cyclus aanhoudend zou ik dus a.s. zaterdag pas mijn NOD hebben en afgelopen zaterdag mijn innesteling. Ik heb nog nooit een innestelingsbloeding gehad maar afgelopen zaterdag had ik inderdaad een veeg bruinbloed in mijn slipje en bij het afvegen zelfs helder. Mijn ongi begint normaal met een beetje bruin maar nooit gelijk met helder bloed, dus lijkt mij niet dat dat aan de orde is. Volgende dag tot aan nu toe (4 dagen verder) alleen wat bruinbloed bij het afvegen. Kan dit nu toch een innesteling zijn en geeft dat een wat zeurderig trekkend gevoel in mijn onderbuik? )daar heb ik vandaag namelijk last van. Hoe lang kan dit bruine bloed aanhouden in deze vorm? Voor de rest heb ik geen zwangerschapsverschijselen de keren daarvoor had ik eigenlijk al vanaf de datum innesteling zware gevoelige borsten. Nu alleen s avond voor ik ga slapen. Ik denk dat het antwoord wel zal zijn dat ik af moet wachten lijkt me ergens ook wel logisch, maar ik zou zo graag een beetje goede moed willen krijgen. Toch bedankt alvast voor jullie antwoord.

2. Abigail

Abigail Bekend lid

6 nov 2006
    644
    0
    0
    Noord-Holland
    Vreemd genoeg was het toch een vroege ongi. Of er is weer iets verkeerd gegaan. Want zoals ik al zei is een vroege ongi niet gebruikelijk bij mij. Nou ja helaas door naar de volgende ronde.

3. Immie

Immie Verloskundige

17 dec 2006
    7.813
    0
    0
    Verpleegkundige en Verloskundige
    Jammer! maar heel veel succes met de volgende ronde! ik ga voor je duimen!

Imke

Deel Deze Pagina