Hallo allemaal Ik ben sinds augustus 2011 gestopt met de pil. Tot nu toe wel flink aan het klussen maar nog geen resultaat helaas. Maar toch voel ik me nu heel apart. ff de uitleg. 14 dec zijn wij een weekendje naar duitsland gegaan met zijn 2tjes en in dat weekend had ik ook mijn ov. Vanaf dat weekend heb ik ook ineens een sterk ruikende urine dat mijn vriend zelfs zij van poehh wah stinkt jou plas. Daarna zoals altijd weer flink pijn in de borsten en klein onderbuikie tot mijn ongi. Maar zoals ik al vertelde ben ik al een hele tijd geleden gestopt met de pil en deze keer was ik het zat dat het telkens niet lukte en had me ingesteld dat als ik weer ongi zou worden ik weer zou beginnen met de pil. Dus toen ik ook maar een klein druppeltje zag ben ik weer aan de pil begonnen.. maar na 2 dagen besloot ik toch dat ik dat niet wilde en stopte weer met de pil. Dus daarna goed ongi geweest. Maar na mijn ongi begon ik iedere dag wel misselijk te zijn met vlagen, Ik kon wel alles eten maar gewoon misselijk af en toe. Ook was ik af en toe ineens duizelig en had ik het gevoel dat ik ieder moment kon flauw vallen. Gelukkig is dat weer over maar een honger dat ik heb niet normaal. Ik eet ook vrij veel maar heb nu een ontzettend opgeblazen buik sinds een week en dat ongi buikje is ook nog niet weg. Ik heb ook sinds mijn ongi nog steeds van die krampen alsof het lijkt dat ik ongi moet worden Ik ben ook wel wat sneller moe en jank om een poep en een scheet. Aan de ene kant denk ik zal ik nou zwanger zijn maar aan de andere kant heb ik mijn ongi wel gehad. Ik heb ff rond gelezen maar kon niks relevants vinden. Wat denken jullie.. ??
Doe een test, dan weet je waar je aan toe bent. Al denk ik persoonlijk dat je niet zwanger bent, gezien je goede ongi.
doe een test! dan weet je het zeker! nee heb je toch al, dus kan eigenlijk alleen nog doorslaan naar goede nieuws.
Ik heb net een zwangerschaps test gehaald maar denk dat ik die morgen vroeg pas ga gebruiken. En over mijn urine.. als mijn test morgen negatief uitwijst dan ga ik naar de dokter om me toch ff goed na te laten kijken. Vind het allemaal zo raar de klachten die ik heb. En ik lijk wel 4-5 maanden zwanger met die buik die ik nu heb dus misschien dat er wel iets is met mijn darmen. En als ik sochtends niet eet wat ik voorheen nooit deed, dan val ik bijna van mijn stokkie. Maar ik hou jullie op de hoogte Thx voor de reacties
Daar dacht ik ook aan: een urineweginfectie of een schimmeltje. Want ik ben nu voor de tweede keer zwanger. Mijn urine ruikt wel anders dan normaal, maar stinkt niet. Als je vriend zelfs zegt dat je urine stinkt, dan lijkt me dat er toch wat anders aan de hand is. Je zou dan ook het beste even je urine kunnen laten onderzoeken door de huisarts op infecties. En dan zouden het inderdaad ook nog darmklachten kunnen zijn. Een spastische darm of andere darmziekten kunnen soms ook misselijkheidsklachten en een flink opgeblazen buik geven. Natuurlijk hoop ik op goed nieuws en een zwangerschap voor je. Maar als de testen negatief zijn, zou ik ook alle andere dingen (infectie/darmziekte) even gaan uitsluiten.
Ja ik snap je punt, maar het is niet echt een stinkende urine het is meer sterk ruikend.. maar goed.. ik ga morgen het testje doen (heb me al meer dan een jaar niet meer getest) dus ben benieuwd. En daarnaast ook ff een afspraakje maken bij de dokter. Thx voor de reactie