Veel afscheiding.

Discussie in 'Zwanger worden' gestart door ramoontjuh82, 30 jan 2013.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. ramoontjuh82

ramoontjuh82 Actief lid

8 okt 2008
    406
    1
    18
    Ik heb ontzettend veel last van afscheiding, zo erg zelfs dat ik mijn onderbroek moet verschonen.
    Nu ben ik niet echt ongesteld geweest de laatste keer, dat was halverwege januari.
    Zou het kunnen zijn dat het te maken heeft met een zwangerschap of zou het de eisprong kunnen zijn?

Wie heeft dit ook gehad tijdens de zwangerschap?

2. Friesland90

Friesland90 Fanatiek lid

21 jun 2010
    2.661
    5
    38
    Ik lees even mee. Ik heb momenteel ook erg veel afscheiding (doorzichtig en waterig). Alleen ben ik aan de pil en een paar vergeten in de laatste week van de vorige strip en 1 in de eerste week van mijn huidige strip.
    Denk dat het daardoor bij mij gewoon van slag is.

Als je maar minimaal ongesteld bent geweest en je twijfelt kun je sowieso een testje doen toch? Dan is dat uitgesloten, of niet. En tijdens je eisprong is je afscheiding volgens mij ook meer en dunner.

3. Diamondletter

30 jan 2013
    11
    0
    0
    NULL
    NULL
    Ik lees ook mee.
    ik heb namelijk ook halverwege januari me menstruatie gehad en volgende week is mijn NOD. nu heb ik heel veel waterig afscheiding, ik vraag me ook af of dit komt door eisprong of dat het iets te maken heeft met zwangerschap. Ik hoop dat er iemand met ervaring reageert :D

4. Bloezem

Bloezem Actief lid

22 jul 2012
    444
    37
    28
    Vrouw
    Utrecht
    Ik ben ook benieuwd, nu 10 dagen overtijd maar test negatief, sinds een paar dagen voor NOD véél afscheiding, verschoonwaardig inderdaad.. Waterig wit, cremeachtig..
    Indien je zwanger bent schijnt dat van de slijmprop kunnen komen die zich voor de baarmoeder legt ter tegengaan van het binnendringen van bacteriën e.d. kunnen zijn.. Ik hoop dat dat het is bij mij..
    Ervaringen bij prille zwangerschappen?

5. Diamondletter

30 jan 2013
    11
    0
    0
    NULL
    NULL
    Ik ben zwanger !!

6. Annie23

Annie23 Actief lid

14 jan 2013
    137
    0
    16
    NULL
    NULL
    Gefeliciteerd Diamondletter!

Hoeveel dagen na je eisprong had je dat?
    Ook samen met buikkrampjes?

7. jols

jols Bekend lid

26 dec 2012
    681
    0
    0
    NULL
    NULL
    Sinds ik zwanger ben heb ik veel meer laat van afscheiding. Maar meer afscheiding betekent natuurlijk niet automatisch een zwangerschap dus ik zou zeggen indien mogelijk testen! Succes dames.

8. Diamondletter

30 jan 2013
    11
    0
    0
    NULL
    NULL
    Een week ongeveer na me eisprong

Deel Deze Pagina