Ik heb ontzettend veel last van afscheiding, zo erg zelfs dat ik mijn onderbroek moet verschonen. Nu ben ik niet echt ongesteld geweest de laatste keer, dat was halverwege januari. Zou het kunnen zijn dat het te maken heeft met een zwangerschap of zou het de eisprong kunnen zijn? Wie heeft dit ook gehad tijdens de zwangerschap?
Ik lees even mee. Ik heb momenteel ook erg veel afscheiding (doorzichtig en waterig). Alleen ben ik aan de pil en een paar vergeten in de laatste week van de vorige strip en 1 in de eerste week van mijn huidige strip. Denk dat het daardoor bij mij gewoon van slag is. Als je maar minimaal ongesteld bent geweest en je twijfelt kun je sowieso een testje doen toch? Dan is dat uitgesloten, of niet. En tijdens je eisprong is je afscheiding volgens mij ook meer en dunner.
Ik lees ook mee. ik heb namelijk ook halverwege januari me menstruatie gehad en volgende week is mijn NOD. nu heb ik heel veel waterig afscheiding, ik vraag me ook af of dit komt door eisprong of dat het iets te maken heeft met zwangerschap. Ik hoop dat er iemand met ervaring reageert
Ik ben ook benieuwd, nu 10 dagen overtijd maar test negatief, sinds een paar dagen voor NOD véél afscheiding, verschoonwaardig inderdaad.. Waterig wit, cremeachtig.. Indien je zwanger bent schijnt dat van de slijmprop kunnen komen die zich voor de baarmoeder legt ter tegengaan van het binnendringen van bacteriën e.d. kunnen zijn.. Ik hoop dat dat het is bij mij.. Ervaringen bij prille zwangerschappen?
Sinds ik zwanger ben heb ik veel meer laat van afscheiding. Maar meer afscheiding betekent natuurlijk niet automatisch een zwangerschap dus ik zou zeggen indien mogelijk testen! Succes dames.