Indeed . Zo van die ondingen die je tussen je tenen propt. En die enkel verantwoord zijn om te dragen in je eigen huis of tuin of op 't strand.
Lol ... Birkenstocks onder zo'n leuk jurkje? Serieus? Een pump is het mooist maar anders een sjieke ballerina?!
Neeee, die vind ik dan weer zo lelijk Net als Birkenstocks overigens, gruwellll! Maar wel ideaal tijdens de zwangerschap
Het antwoord is dus duidelijk.. haha Ik zou ook absoluut geen birckenstock doen maar wat hier al eerder is gezegd mooie schoen of sandaal.
Nee geen birckenstock, gewoon een leuk sandaaltje met klein hakje of pumps. Sowieso moeten ze birckenstocks en crocs verbieden
Ik zou dan eerder 'gewone' slippers eronder doen. Maar het kan natuurlijk best. Voor een feestje zou ik het niet doen
Ik weet niet of ik dezelfde jurk te zien krijg als jullie in Nederland, maar als het die oranje jurk is met een cut-out bij de boobs, dan nee .. absoluut geen birkenstocks. Eigenlijk kunnen lage slippertjes al niet.
Nee kan echt niet Kies voor een ander mooi sandaaltje. Of beter voor pumps... In het ergste geval zou ik zelfs balarinna's verkiezen boven Birkenstocks haha