Ja dat effen stijl ben ik dus totaal niet. Ik heb het de bruid zelf maar ff gevraagd. Ook al ga ik in een zwart jurkje door mijn hoge vuurrode jaren vijftig kuif en mijn lengte val ik sowieso op... en nee ik ga niet mijn kapsel veranderen voor de bruiloft. Dit is wel hoe ik ben...
ik had bij de bruiloft van mijn broer dezelfde jurk aan, maar dan met korte mouwen en een rood jasje erop. Ik zag er prachtig uit, maar niet "mooier dan de bruid".
Ik vind het een prachtige jurk, en met killer rode hakken nòg beter. Maar, bij een bruiloft is het niet de bedoeling dat je meer aandacht naar jezelf trekt dan naar de bruid. Deze jurk gaat dat gegeven m.i. ruim voorbij. Zelfs als de bruid het ok benoemt, zullen andere gasten het veelal zo zien. En eerlijk gezegd: het zou ook mijn gedachte zijn. (Dat gezegd hebbende: als de bruid in een vuurrode jurk verschijnt, is het top )
Je moet ook absoluut niet je stijl veranderen, je bent idd gewoon zoals je bent Hopelijk vind de bruid het gewoon goed haha, want het blijft een gaaf jurkje!
De bruid vind het zelf prima en een erg mooi jurkje. Ergens verwacht ik dat ze niet in het wit trouwt... ze heeft eerder al zoiets laten vallen...
Wat een leuk jurkje! Ik zou er zeker geen problemen mee hebben als ik de bruid zou zijn, tenzij jouw jurk leuker is als de mijne
Gaaf! Jahoor ik vind het wel kunnen. Zolang je als gast niet in een wit jurkje met kant, en pareltjes e.d. verschijnt (a la trouwjurk) vind ik alles kunnen. Mooi dus en gewoon doen!
Leuk jurkje. En ook mijn gedachten waren die van is het niet iets te opvallend voor een bruiloft. Het bekijks vind ik toch iets meer voor de bruid weggelegd en dus iets te opvallend om te stralen. Maar dat is mijn persoonlijke mening en zo te lezen van ook meerdere. Wat betreft hakken zwart nee rode hakken/laarsje ja.
Mooi jurkje maar zou hem ook niet aandoen naar een bruiloft. Zo lijkt het of je zelf graag aandacht wilt...ook al is het niet zo...ik vind m te opzichtig
als jij het een leuk jurkje vind moet je het doen.. bij sz heb ik zelf ook een wit jurkje gedragen met zwarte bloemen erop.. zolang je niet helemaal in wit op komt dagen vind ik het best kunnen hoor dat je wit in je outfit hebt
Haha gaan wij binnenkort naar dezelfde fifties bruiloft? Wat betreft dat witte vind ik het zeker kunnen en ik zou voor groene pumps en groen tasje kiezen Het is geen muurbloemenpatroon nee, maar ik vond het als bruid heel leuk als mensen zich opgedoft hadden voor onze bruiloft.
Ik zeg doen! Vet gaaf jurkje.. Op onze bruiloft waren er ook genoeg dames met dit soort jurkjes en ik vond dat een machtig plaatje om terug te zien op de foto's.. Gooi er maar wat kleur in, me likes!
Ik zou zoiets nooit aandoen op een bruiloft. Maar goed wie ben ik?! Ik vind het behoorlijk opvallend en zelf hou ik er niet van om zo op te vallen. Helemaal niet als het een bruiloft is. Omdat dit jurkje al erg opvalt zou ik schoenen, kapsel, make up en jasje erg neutraal houden.