Ik vind dit ok, mits de juiste schoenen en een leuk kapsel ofzo... Wel lastig als je niet weet welke stijl het feest gaat hebben. Wij hebben er onlangs eentje gehad met korte broeken en slippers en dat was zaaaaalig. Niets zo vreselijk als een stijf en saai trouwfeest
Ik zou meer voor een effen kleur gaan. Dit is niet een jurkje wat je draag naar een bruiloft, maar meer een zomerse dag. Te casual in dit geval dus.
Van welk materiaal is de jurk? Ik vind het een leuk jurkje namelijk! Als het een beetje van 'stevige' stof is (niet van dat flodderspul) en je combineert het met een mooie blazer (effen) en een leuk schoentje en bijpassend tasje (bij de blazer) toont het al een heel anders
Ik vind hem persoonlijk ook meer voor een mooie stranddag of lekker bij huis in de tuin maar als jij hem mooi vind en graag aandoet, dan moet je dat gewoon doen, zoveel mensen zoveel smaken!
Ik vind hem leuk voor zaterdag middag met je vriendinnen op het terras! maar ik vind het geen bruiloft jurk. Vooral niet omdat je man im pak gaat..
Het jurkje is leuk, maar niet passend bij de gelegenheid. Zoals eerder aangegeven is het meer voor een zomersdagje in de tuin, naar het strand etc.
Ik zou er een mooie blazer bijzoeken. Als je niet van jurken houdt en je voelt je hier prettig in, dikke prima. Sommige mensen houden van iets meer chique, dat zijn misschien mensen die makkelijk in elk jurkje schieten. Dus hop, hoofd omhoog, mooi afkleden en gaan!
Vind het ook niet kunnen voor een bruiloft. Staat je wel goed hoor, maar te casual, zeker naast je man in pak. Wat vind je fijn aan het jurkje? Kunnen we misschien mee zoeken.
Ik sluit me aan bij de meeste van mijn voorgangsters. Vind het persoonlijk niet geschikt voor een bruiloft.
Ij vind van niet.. Dit is een jurkje voor naar de stad of het strand.. Ik zou kiezen voor iets netters en minder kleur en print.
Ik zou op safe spelen en voor effen gaan. En dan inderdaad netjes afmaken met bolero, jasje en een mooie panty en pumps oid.
Thnx dames voor alle adviezen! Dit jurkje gaat em niet worden en ga weer verder opzoek haha. Nu weet ik in welke richting ik moet zoeken.