Kan dit jurkje voor een bruiloft?

Discussie in 'De lounge' gestart door gitaartje, 22 mrt 2017.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. maansneeuw

maansneeuw VIP lid

14 nov 2011
    9.867
    992
    113
    Verslaafd aan namen zoeken
    Nederland
    #21 maansneeuw, 22 mrt 2017
    Laatst bewerkt: 22 mrt 2017
    Ik vind 't zeker kunnen, vrolijk jurkje :)
    Combinaties ben ik iets te casual in denk ik. Ik draag namelijk gerust sneakers naar een bruiloft. En anders Toms. Bijvoorbeeld deze zwarte of taupe van suede, deze donkergrijze, deze blauwe met mozaïekprint, deze blauwe sandalen, deze blauwe met vogelprint die vast 'not done' zijn ;), of deze wit met cognackleurige huaraches / sandalen.

Qua blazertje misschien een (donkerblauwe of vrolijk gekleurde) blazer met bloemenprint o.i.d.? Deze bijvoorbeeld (beschikbaar in verschillende kleuren) of bijvoorbeeld een beigekleurige?

Voorbeeld van combinaties hieronder. Vast niet officieel fashionable, maar goed :D

2. maartje84

maartje84 VIP lid

8 okt 2008
    12.810
    4.446
    113
    Punnikexpert
    Import ergens
    Zachte, lichte kleuren erbij idd maaaar idd GEEEEEN wit.

3. Libelle82

Libelle82 VIP lid

26 jun 2008
    5.081
    372
    83
    Gezinsbegeleider
    Zeeland
    Ik vind het een prima jurkje voor een bruiloft. Ik zou gaan voor donker blauwe pumps.

qua jasje/ sjaal/ omslagdoek/ vestje géén wit.. vind ik zelf niet mooi.
    Pastel ( roze/ mintgroen ) of iets met denim zou ik doen.

4. Sifra

Sifra Niet meer actief

Ik vind de jurk wat te zwaar/ grof ogen om hem te combineren met pastel kleuren.
    Zelf zou ik gaan voor een hard roze of, als je het kan hebben, geel blazertje, evt. een riempje in dezelfde kleur al het blazertje en donkerblauwe pumps

5. Micchan

Micchan VIP lid

24 jan 2012
    22.458
    2.258
    113
    Vrouw
    Wenen
    Eens met de rest, kan prima! Mooi jurkje. :)

6. Nele87

Nele87 Fanatiek lid

24 feb 2012
    1.286
    9
    38
    Vrouw
  7. Katja77

Katja77 Fanatiek lid

8 jan 2011
    1.998
    885
    113
    Groningen
    Ik vind het echt een kerstjurk. Dat komt door de pailletten. Dat geeft een glinstering en maakt het kerstig! Daardoor ook niet mooi te combineren met lichte lentekleuren.

Ik zou het niet doen.

8. Grietjenb

Grietjenb Niet meer actief

9. Vlinder73

Vlinder73 Fanatiek lid

22 feb 2011
    2.146
    1
    38
    In mijn paradijs
    Je kan hem ook in een andere kleur bestellen zie ik.
    Misschien is dat een idee?

10. Bailey07

Bailey07 Fanatiek lid

8 okt 2010
    3.187
    1.749
    113
    Ik vind hem te kerstig. Is dat een woord? ;) Denk ook niet dat het mooi is dit met lichte kleuren te combineren eerlijk gezegd.

En zoals anderen al zeiden; blijf weg bij het wit haha! Op mn eigen bruiloft iemand die was (compleet) in het wit. Vond ik echt respectloos. Nu vind ik een jasje nog wat anders hoor, maar het roept bij mij nu jeuk op :p

11. SDonya

SDonya Niet meer actief

Juist geen jasje erop, dat maakt het zo oubollig. Blote benen en sandalen met dun bandje, hoge hak (nude kleur of donkerblauw). Je haar opsteken en een mooie smokey eye met nude lippenstift. Zo zou ik hem combineren.. Ook al is het jurkje echt niet mijn ding

12. SDonya

SDonya Niet meer actief

13. DeeLighT

DeeLighT VIP lid

9 jan 2007
    8.722
    628
    113
    Koraal vind ik ook erg mooi bij donkerblauw!

14. Louloute

Louloute Niet meer actief

Ik wou net zeggen, koraal is erg mooi bij donkerblauw!
    Vind het wel iets te kerstig moet ik eerlijk zeggen. :) zelf zou ik het niet doen.
    Ook geen blazer erbij en zeker geen wit. Moet ook niet te simpel zijn. Geen casual items.
    Ik zou voor een bolero gaan. Jurkje is best chique, bolero past er perfect bij.
    Geen zwarte schoenen, zwart + blauw is niet mooi.
    Zou voor nude pumps gaan. :)

15. Harperhazel

Harperhazel Niet meer actief

Ja! Zonder iets erover, hou het zo simpel mogelijk, leuke sandalen (met hak) erbij! Less is more :D

16. Eline88

Eline88 Niet meer actief

Ik vind het eerlijk gezegd geen jurk voor een bruiloft. Het is ook weer niet heel raar ofzo, maar ik kan genoeg geschiktere opties verzinnen. Heb je ook al op zalando gekeken?

17. Jedine

Jedine Bekend lid

2 okt 2012
    899
    38
    28
    NB

Eens!

18. Jinxx

Jinxx Fanatiek lid

12 jan 2014
    2.022
    1.036
    113
    Nee, vind het geen jurkje voor een bruiloft. Ik vind het een hoog kerstmis gehalte hebben eerlijk gezegd. Waarom geen jurkje in leuke vrolijke voorjaarskleuren? Ik vind het echt een jurkje voor de winter.

19. blossom85

blossom85 Fanatiek lid

4 jan 2013
    4.621
    1.576
    113
    Vrouw
    het oosten
    Ik vind het een leuk jurkje. Alleen...ik zou er geen jasje, blaser ( en nóóit een bolero!!) oid overheen dragen.

20. Rylie

Rylie VIP lid

14 jun 2010
    5.757
    490
    83
    Vrouw
    Patissier
    Noord Brabant
    Echt een kerstjurk. Ik zou het niet doen. Zou er ookniks overheen dragen. Vind ik zonde van het kant.

Heeft bonprix geen leuke jurkjes voor de gelegenheid die je ook nog daarna aan kan in de zomer. Of naar feestjes in de zomer.

Deel Deze Pagina