Ik vind het een prima jurkje voor een bruiloft. Mijn nichtje had een soortgelijk jurkje (als het niet dezelfde was) aan op mijn bruiloft.
Prima jurkje! TS, als je bang bent dat de bruid de kleur te donker vindt: dan vraag je dat toch even? Ik draag veel zwart -dat kan ik goed hebben- en ook dat hebben de bruiden van mijn laatste huwelijken alleen maar toe gejuigd, ook toen ik ceremoniemeester was. "Wees jezelf, alleen niet in wit" was de mening. En de bruidegom geeft er vast niks om . Ik zou er overigens niks boven dragen, maar wellicht wel een mooie omslagdoek bij meenemen. Voor als het koud wordt of een gedeelte buiten is.
Sowieso er niks overheen doen, eventueel een sjaal/omslagdoek oid als het anders te koud is. En ik vind zelf knaloranje ook erg leuk op donkerblauw als het een accent is (riempje en sieraden bijvoorbeeld). Lolaliza.com heeft ook vaak leuke jurkjes!
Ik reageer later uitgebreid maar ik wil alvast even zeggen dat ik heel blij met jullie reacties! Ik had echt geen zin om een outfit te zoeken maar nu weer wel 😃