kan dit kloppen?

Discussie in 'Zwangerschap' gestart door henkie24, 20 jan 2009.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. henkie24

henkie24 Niet meer actief

weet iemand dit heel toevallig. ze meten toch altijd je baarmoeder bij de verloskundige. nu was het vorige week 32 cm en nu 31 cm? kan dat? zie het nu pas bij thuiskomst maar ze heeft er verder niks over gezegd. alleen dat ie heel erg diep lag.

anders vraag ik het volgende week wel weer aan de verlos.

2. Beastie

Beastie VIP lid

9 jul 2007
    10.314
    1
    0
    Tekenaarster
    Zuurkoolcity
    Jah dat kan ...is net hoe je kind ligt of hoever het al ingedaald is...dat verschilt wel een een enkele cm's ;)

3. henkie24

hey bedankt voor je snelle antwoord. ja hij lag heel diep ineens zei ze.
    eigenlijk ook wel logisch als je erover nadenkt. ;)

4. Beastie

Beastie VIP lid

9 jul 2007
    10.314
    1
    0
    Tekenaarster
    Zuurkoolcity
    :D Joh snap dat je als HOOG zwangere er ff van kan schrikken ;)

5. Deurtje

Deurtje Fanatiek lid

8 mei 2008
    4.332
    0
    0
    Hmm.. apart, maar als ze er niks van zegt zal het wel goed zijn toch? Mijn bm was 2 wk geleden 30 cm en vandaag bij de controle 32 cm. Mijn kindje ligt al sinds de vorige keer volledig ingedaald. Ze meten je bm vanaf je schaambot, dus dat heeft dan toch niet met het indalen van je beeb te maken, of wel?

6. zogelukkig

zogelukkig Niet meer actief

Ik weet niet hoe dat kan Henkie. Is de baby al aan het indalen, voel je dat?

Hoe meten ze eigenlijk de baarmoeder? Van waar tot waar? In de lengte?
    Ik wou het zelf eens proberen, maar dan moet ik wel weten waar je moet meten!

7. henkie24

8. Isademi

Isademi VIP lid

3 jun 2008
    11.327
    2
    0
    Thuisblijfmama
    Zuid Oost Brabant
    31 cm maar?! lijkt me heerlijk! ik had bij Dean 40! cm bij 36 weken zwangerschap.. 31 cm had ik rond 30-31 weken...

9. henkie24

ja 32 cm was mijn record zeg maar. dat was vorige keer :) had je dan een hele dikke buik? die van mij valt op zich wel mee denk ik.

10. michellle81

michellle81 Actief lid

4 sep 2008
    397
    0
    0
    haarstyliste/visagiste
    rotterdam
    henkie ik kom net van de vk bij mij was hij 34 cm ze zei dat het volgende week ineens 33 kan zijn is verschillend omdat de baby indaald steeds dieper als je de omvang in cm zou meten zou je merken dat dat juist iets groter is ,maak je geen zorgen het klopt echt!

11. zogelukkig

Misschien heb je naast veel gesnoept ook wel veel gepoept, hihi! Je hoort vaak dat vrouwen de laatste weken enorm naar het toilet moeten; alles moet eruit! :) ;)

12. henkie24

ja dat klopt! :D vroeg ik gister ook in een ander topic. soms wel 4x op een dag. vandaag ook alweer 3 x! weet je wel wat dat kost aan toiletpapier en water hahahahahahaha

13. henkie24

oh toevallig! nee buik lijkt idd nog wel een beetje groter als paar dagen geleden. en helaas ook meer strepen ineens :cry:

14. Beastie

Beastie VIP lid

9 jul 2007
    10.314
    1
    0
    Tekenaarster
    Zuurkoolcity
    klopt maar als het indaald zakt het tussen je schaambot...je krijgt dus minder druk op je ribben ... heerlijk ff die druk er af ;) en je maarmoeder rekt mee dus die zakt ook...

15. Deurtje

Deurtje Fanatiek lid

8 mei 2008
    4.332
    0
    0
    Vanaf je schaambot tot bovenaan, dan voel je een randje zeg maar.

16. zogelukkig

Als je ligt?

17. Deurtje

Deurtje Fanatiek lid

8 mei 2008
    4.332
    0
    0
    Ze meet het idd als ik lig. Maar ze (vk) is pas begonnen met meten vanaf een week of 30. De vk vertelde dat ze er altijd 4 cm bij optellen en dat je dan ongeveer het aantal weken moet hebben dat je zwanger bent. (met 2 cm speling geloof ik)
    Ze meette vanochtend bij mij 32 cm + 4 = 36.. ben nu 35+2 dus klopt aardig.

18. zogelukkig

Ik ga het eens even proberen, gewoon voor de lol he! ;)

19. henkie24

dan zou tie vanmij te klein zijn?

20. Beastie

Beastie VIP lid

9 jul 2007
    10.314
    1
    0
    Tekenaarster
    Zuurkoolcity
    Wel nee.... de mijne was extreem groot voor een eerste me bm was juist erg smal ;)

Deel Deze Pagina