Even van mij afschrijven hoor...12 dagen na IUI nog geen bezoek van de rode duivel. Vierde IUI (voor het eerst gestimuleerd) ... Eerst drie pogingen op dag 12 ongi geworden. Vind het echt zo spannend en tegelijk zo bang voor weer een teleurstelling. Zijn er al zolang nee bezig en als deze Kerr niet lukt kan ik pas over paar maanden weer verder. Zit er echt mee en heb heel dag zin om te janken ... M'n borsten voelen loodzwaar aan en heel gevoelig. Last van Onderbuik maar hou niet zoals normaal achter elkaar aan. Zoals nu helemaal geen last van maar gisteren had ik bijna heel de dag last van en paar uurtjes weer niet. Word gek van het wachten ...
Spannend meid. Hoop voor je op positief nieuws! Probeer afleiding te zoeken hoewel dat natuurlijk makkelijker gezegd dan gedaan is. Wanneer ga je testen?
Dankjewel voor je bericht. Pffff vandaag toch ongi geworden. Dus overbodig testen nu voor mij. Echt balen.
Ohh wat ongelooflijk balen meid! Ik wilde net gaan reageren en toen zag ik je laatste berichtje onderaan.. Sterkte!
Dankjewel dames. Ik wil alleen maar janken. Voel me echt klote voornamelijk omdat ik nu weer pas over paar maanden weer kan beginnen... Maar goed is niet anders....