Goede avond Misschien kunnen jullie mijn een beetje gerust stellen . Ik ben inmiddels 13 weken zwanger . Vanaf het begin al bloed verlies maar sinds vorige week vrijdag blijft het bruin met afvegen. Extra echo gehad vrijdag zondag en gisteren bij de gyn in het zh gehad voor onderzoek. Hij kon niks geks vinden het bruin verlies was ook zo goed als weg gister maar sinds vanmorgen is het er weer. Hij heeft wel inwendig gekeken zou het hiervan kunnen komen? En ik lees dat een miskraam kan beginnen met bruin verlies maar afgelopen vrijdag was het rood en is overgegaan in bruin . Ik wordt er zo een beetje depri van zo ik hoop dat jullie mij gerust kunnen stellen alvast bedank gr michelle
Hoi Michelle, er zijn meer vrouwen die in het begin de hele tijd wat bruine afscheiding hebben. De kans is groot dat je een erosieve baarmoedermond hebt of een heel gevoelige vagina. Daar kun je niets aan doen. Na een inwendige echo kun je inderdaad wat bloed verliezen. Een miskraam denk ik niet aan hoor. Als de gyn niets kan vinden ín je baarmoeder, is het van buiten en dat heeft niets met een miskraam te maken. Dus probeer het een beetje los te laten, de kans is dat het nu nog mis gaat is heel klein. Groetjes Brigitte