Bruinverlies

Discussie in 'Stel je vraag aan de verloskundige' gestart door Fayy, 17 okt 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Fayy

Fayy Niet meer actief

Hallo,

ben ik alweer, ik ben wat onzeker.
    vorige keer had ik bruinverlies en sloeg al na anderhalve dag over in rood.. een mk dus.
    nu heb ik sinds gisteren weer bruinverlies:( dit keer veel minder en helemaal geen rood te bekennen.soms is het zelfs helemaal weg.
    heb vaak gehoord dat t oud bloed is en juist gungstig is dat dat eruit komt. nu hoop ik dat dit het ook is ipv dat het uitloopt op weer een mk :(

heb trouwens vorige week.. maar nu weer heel veel pijn links in me buik ter hoogte van me navel en met iedere beweging heel veel pijn met opstaan,zitten met alles wat ik doe.
    niet bij me liezen niet de zogeheten bandenpijn waar ik laatst een vraagje over stelde.
    ooo de zenuwen zitten met tot hier. hoop zo dat dit x het bruinverlies gunstig is geweest!
    hoeveel kans heb ik daar op? ik weet dat een mk niet tegen te houden is.. t bruine is echt heel erg licht vergeleken met de vorige x. en er zit geen rood doorheen.

maandag om 17:00 een echo.
    ik weet wel dat k dat netjes kan afw8en en dit topic gewoon achterwegen kan laten maar ja, onzekerheid heerst hartstikke erg op dit moment

liefs fay

2. Mirjam

Mirjam Verloskundige

2 dec 2005
    11.590
    2
    0
    verloskundige en lactatiekundige IBCLC
    hoi,

bruinverlies is heel normaal in een beginnende zwangerschap. Als het rood verlies meeviel qua hoeveelheid en het is zo snel gestopt en je had verder geen heftige buikkramp, dan heb je nog best kans dat het goed zit. Ik kan geen percentages geven.
    Gelukkig weet je eind van de dag meer! Succes!

Mirjam

3. Fayy

Fayy Niet meer actief

o bedoelde dus eigenlijk dat ik de vorige keer rood erbij had wat dus uitliep op een miskraam en nu dus alleen bruin, vanochtend trouwens niets meer :)
    Bedankt ! :)

4. Mirjam

Mirjam Verloskundige

2 dec 2005
    11.590
    2
    0
    verloskundige en lactatiekundige IBCLC
    hoi,

dan lijkt het tot nu toe positief.
    laat maar even weten als je de echo hebt gehad!

Mirjam

5. Fayy

Fayy Niet meer actief

Jaaa een kloppend hartje :D:D
    had vandaag weer beetje bruin maar kan komen door de inwendige echo, achja :D
    ik ben wel positief :D

6. Fayy

Fayy Niet meer actief

heb trouwens nog steeds bruinverlies net als toen.. geen rood en alleen met afvegen een beetje.. had ik gister ook en toen toch een kloppend hartje gezien.. nou ja zolang het maar niet rood word :)
    heb trouwens waar ik t eerste berichtje over had nog steeds pijn het is nog helemaal niet weggetrokken t is een heel raar gevoel met alles wat ik doe voel ik t.. beetje raar als dat bandenpijn is al 3 dagen ongeveer, hoop echt dat t morgen weg is haha.
    net spierpijn maar dan anders!

7. Fayy

Fayy Niet meer actief

hda gister met het afvegen een hard stukje bruin miss opgedroogd bloed? dat kan toch nooit het vruchtje zijn geweest? anders kwam daar toch wel bloed bij?
    heb nog steeds bruinbloed.
    en de spierpijn betreft is zo goed als verdwenen!

Deel Deze Pagina