Na 7 rondes verder..Yesss,wij zijn zwanger!!!!! Zoo blij,maar kan het nog bijna niet beseffen! Voel lichamelijk al wel allemaal dingetjes.. vlagen misselijk al anderhalve week..en moeheid begint nu te komen. Voorderest nog iemand tips voor mij?? Aangezien het onze 1ste is.. Liefs, Diamaria
Inderdaad genieten! En, zo ervaar ik zelf op dit moment: Luister naar je lichaam! Als je moe bent, lekker pitten, als je misselijk bent, wat eten. Dan is het makkelijker om van te genieten. En verder, maar vast een foto van je buik nu ie nog "plat" is. Ik ben bijna 8 weken en ik zie nu al verschil; klein bolletje erop.. Oh ja, en je opgeven voor moeders voor moeders.. Kun je andere vrouwen ook helpen met zwanger worden. veel plezier!
Hey! Ja doe ik nu ook wel hoor..merk al echt dat ik sneller moe ben en buiten adem..gek eigenlijk zo snel al En ja me buik is van mezelf nie al heel plat ofzo..maar inderdaad,om ff het verschil te zien En ja de vk vroeg ook al of ik dat wou..en dan doe ik zeker! Weet nog nie precies wat t inhoud,maar dat zou ik nog horen. Liefs xxx
Thanks allemaal! Ben zo gelukkig! Gister weer ff een test gedaan,en dr stond nu al echt een vette roze streep! We zijn zo trots!!! Heerlijk! Liefs,xxx
gefeliciteerd geniet ervan ik moet er ook nog aan wennen ben ook nog nmaar net zwanger maar ben egt ziek heel misselijk niets kunnen eten etc hopen dat snel beter gaat moet er wat voor over hebben he
Vind dit zo lief al die felicitaties! @ Natascha: Ik ben dus ook iedere dag wel misselijk,gister was het helemaal een rot dag! Maar inderdaad je moet er wat voor over hebben! En als iemand nog tips heeft voor de misselijkheid...die zijn heel welkom!!! Liefs,xxx