ik wil overstappen van Zwitsal naar Natusan (omdat ik de gele kleur van de producten niet mooi vindt in de babykamer van de nieuwe baby en ik ben de geur een beetje zat... ) wie gebruikt er nog meer natusan en wat vinden jullie ervan...?
klopt het dat de creme's zalven e.d. lang op het huidje blijven liggen ipv intrekken? wat is jullie ervaring daarmee?
ik gebruik van de da, omdat het een leuke verpakking is, en het ruikt net als zwitsal, of nog lekkerder. mijn kraamvisite vind de baby altijd lekker ruiken.
Ik heb altijd begrepen dat zwitsal niet zo goed is voor het babyhuidje (veel kinderen kunnen er niet goed tegen en het droogt juist uit of zo iets) en dan zou natusan dus beter zijn. Ik heb het voor Inge nog niet gebruikt, heb balneum hermal op aanraden van de kraamverzorgster en het cb. Maar voor mezelf heb ik het wel soms voor na het douchen en ik vind het voor mezelf erg fijn. Het trekt idd niet zo snel in, dus wel uitkijken dat de kleren niet erg vet worden.
Ik ben ook heel snel overgestapt op Natusan (paarse verpakking), vind hem zo lekker ruiken en past idd beter bij de kleur van de babykamer
Ik gebruik Sebamed Baby en ben daar echt helemaal weg van. Het is wel ietsje duurder allemaal, maar als ik bij Evi een tijdje Zwitsal gebruik krijgt ze toch een droger huidje. En als ik dan weer die Sebamed gebruik is het zo over, dus ik zweer bij Sebamed
@Daan ja ik wilde ook Sebamed proberen maar daar is zo triest weing van te vinden in de drogisterijen (kruidvat en etos en da) geen erg uitgebreidde collectie zeg maar, geloof dat veel winkels alleen de was emulsie en de shampoo hebben belachelijk eigenlijk
@ Ayyildizf Bij ons kunnen ze bij de da wel alles bestellen van Sebamed dus dat zou je bij jou ook eens kunnen vragen (zeker als ze wel bv. de wasemulsie verkopen). Of anders kun je het bestellen op www.drogisterij.net Daar heb ik het ook weleens besteld en hebben ze alles. Ik gebruik trouwens meestal alleen de babycreme en huidherstellende creme voor de billetjes (weet niet of het daaraan ligt, maar Evi heeft nog nooit een spoortje van luieruitslag of rode billetjes gehad). Verder heb ik wel de wasemulsie, badschuim en shampoo in huis.
Oh nee, dat is dit zeker niet! Ruik je echt alleen maar als je heel dichtbij komt en je hebt de kleine net ingesmeerd
ff een klein vraagje tussendoor; hoe doen jullie dat 'quoten' oftewel het herhalen van een bericht van een ander in je eigen antwoord? ik weet het echt niet......