Kan dit kwaad?

Discussie in 'Zwangerschap' gestart door Kitty07, 30 okt 2012.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Kitty07

Kitty07 Fanatiek lid

5 jan 2011
    2.297
    25
    48
    Financieel administratief medewerker
    Ergens in Limburg
    Hallo meiden,

Ik ging net douchen en zag een beetje bloed op m'n inlegkruisje zitten toen ik m'n ondergoed uit trok. :x
    Het was niet echt helder rood maar eerder bruinig....moet wel eerlijk zeggen dat ik niet precies weet hoe lang het daar al zat want ik was zeker 3 uur al niet meer naar de wc geweest...
    Ook had ik een paar helderrode spikkeltjes bloed op m'n wc-papier zitten.

Ik heb de afgelopen tijd geen sex gehad.......maar wat zou dit dan kunnen zijn?
    En zou het kwaad kunnen?

2. mandy2012

mandy2012 Actief lid

23 mrt 2012
    128
    0
    0
    NULL
    NULL
    hoi hoi meid
    schriken he ik weet niet pruzies hoe lang je zwanger bent of dat je nu nog steeds bloed verlies hebt het hoeft niks tezijn hoor kan ook een gesprongen vaatje zijn . ik zelf heb er nare ervaring me met bloed verlies maar dat bespaar ik je en wil je ook zeker niet bang maken . als je het niet vertrouwt gewoon even de vk bellen en even vragen wat je er mee moed doen xxxxxx

3. aappie20

aappie20 Fanatiek lid

19 feb 2012
    3.224
    525
    113
    Ik zou even bellen ook ivm je zwangerschapstermijn, al zijn ze in elk geval even op de hoogte en geven ze je tips

4. Elynada

Elynada Bekend lid

12 jan 2011
    502
    0
    0
    België
    Zou ook es bellen. Zij zullen beter kunnen zeggen of je best langskomt of niet. Ik zou ook twijfelen hoor, je wil niet te overdreven reageren en te vroeg bellen maar beter eens te vroeg dan te laat.

5. frummelk

frummelk Fanatiek lid

2 okt 2012
    2.309
    0
    36
    in het midden...
    hoogstwaarschijnlijk een gesprongen adertje, dit kan al door hoesten, niezen of de grote boodschap komen...

maar als je het niet vertrouwd dan moet je id even je vlos bellen, daar zijn ze tenslotte voor.

Ik heb dit in mijn zwangerschap ook vaak gehad. Er ligt hier nu een gezonde baby in de box.

6. Kitty07

Kitty07 Fanatiek lid

5 jan 2011
    2.297
    25
    48
    Financieel administratief medewerker
    Ergens in Limburg
    Ja, dat is het hè...je wilt ook weer niet overdreven reageren ofzo...
    Moet zeggen dat ik daarna niets meer gezien heb (ook niet met afvegen) en heb verder ook geen pijnklachten o.i.d. gehad..
    Beebje ook even beweeglijk als altijd. :)

Maar goed...tis wel even schrikken....
    Denk dat ik het vanavond nog even aankijk en als er nog een paar druppels komen ga ik bellen!

7. deepfreeze

deepfreeze VIP lid

29 nov 2007
    11.895
    42
    48
    Ik gok op een gesprongen adertje op je baarmoedermond.. Te hard geniest, of harde ontlasting gehad? Of erg snel of fanatiek bewogen?

Mijn zus had het ook een paar keer, daar zei de vk, dat als het bij een paar vegen blijft, en je geen krampen krijgt, bijna altijd zo'n adertje is..

8. debbybosma

29 apr 2012
    70
    0
    0
    werken op een bso en natuurlijk de rest van m'n ti
    Waarschijnlijk is er niks aan de hand, het is maar een heel klein beetje, kan ook zijn dat je nou eigenlijk zou moeten menstrueren. voor de zekerheid morgen even bellen, maar maak jezelf niet gek!!

9. Ctje1987

Ctje1987 Fanatiek lid

29 mrt 2011
    2.822
    94
    48
    Vrouw
    Zuid-Holland
    Ik had het vorige week ook. Vk gebeld en er bleek niks aan de hand. Waarschijnlijk inderdaad een gesprongen adertje. Als je het niet vertrouwt, kun je je vk bellen. De kans is groot dat je verder geen last meer hebt van bloedverlies.
    Geniet nog van je zwangerschap! :)

Deel Deze Pagina