Al jarenlang schrijf ik songteksten en heb er dan ook een berg liggen. Ik heb ze wel eens laten zien aan vrienden en ook wel eens eentje op een forum gezet. Hier kreeg ik altijd enorm veel positieve reacties op en veel zeggen dat ik er iets mee moet doen. Nu ben ik zelf helemaal niet zo dat ik ze super goed vind, maar ben toch nieuwsgierig of ze inderdaad zo goed zijn als sommige zeggen. Probleem is alleen dat ik dus de muziek niet kan schrijven. De muziek heb ik in mijn hoofd en de teksten schrijf ik dan op. Ik heb dus geen idee waar ik moet beginnen en wie mij kan helpen. Iemand misschien tips of ideeen? Of iemand die er muziek onder kan zetten wellicht?
Of op een forum voor muzikanten een oproepje plaatsen? Of bijvoorbeeld op facebook als je daarop zit. Misschien heb je wel vrienden met muzikale talenten!
dank je wel voor je tips! op facebook heb ik een tijd geleden al een oproepje gezet. Heb wel iemand die het kan zingen, maar ik zal eerst muziek moeten hebben haha... muzikanten forum is een goed idee! Dank je!