Kan dit? Leuke zomerse sandalen (bruin/smalle bandjes) onder een lange spijkerbroek?

Discussie in 'De lounge' gestart door hanna76, 17 jun 2013.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
?

Kan dit? Leuke zomerse sandalen (bruin/smalle bandjes) onder een lange spijkerbroek?

1. ja

2. nee

Meerdere stemmen zijn toegestaan.
De resultaten zijn alleen zichtbaar na stemmen.
  1. hanna76

hanna76 Fanatiek lid

15 nov 2007
    3.124
    0
    36
    Zie je? Is gewoon leeftijdsgebonden. :D
    Zijn sowieso m'n eerste sandalen na m'n basisschoolleeftijd na dan. ;) Daarna heb ik ALLE sandalen altijd niet mooi gevonden!
    En nu... begin ik op m'n moeder te lijken... degelijke sandalen, gelakte donkerroze nagels en kinderen van school halen. Doet me echt denken aan m'n moeder vroeger. :)

2. mamabri

mamabri Niet meer actief

Weet ik niet, ik ben ook "al" 38, maar mijn smaak zijn ze ook niet, al zien ze er wel "lekker lopend" uit, en dat is ook belangrijk.

3. rsky

rsky Niet meer actief

bijna 40 of niet... ik ben 24, en vind er niks mis mee... T is indd niet helemaal mijn smaak.. maar!!!
    Of je nu slecht ter been bent of niet, gewoon aantrekken wat jij wil..

En wat betreft degene die zei walgelijk... Indd een beetje jammer!! had ook anders gekund...

4. Pluis81

Pluis81 VIP lid

16 mrt 2010
    6.445
    2
    0
    Pedagogisch werker
    Brabant jonguh!!
    Zolang jij ze leuk vindt en er lekker op loopt is het goed toch? Ik vind het persoonlijk een beetje nerdy sandalen (sorry) dus onder een hippe skinny lijkt het me niet zo geslaagd.. Onder een spijkerbroek met rechte pijp op bootcut model staan ze volgens mij beter.

5. channe

channe Fanatiek lid

4 aug 2012
    1.147
    70
    48
    NULL
    Ja hoor, ik vind het zeker kunnen onder een spijkerbroek! Vandaag ook spijkerbroek aan naar t werk en gewoon mijn birkenstocks aan. Ik vind de slippers nog best leuk en ik ben 'pas' 29!
    Lekker doen waar je jezelf goed bij voelt!

6. lovewinnie

lovewinnie VIP lid

13 jan 2007
    16.251
    790
    113
    tilburg
    Mijn neefje noemt dit Jezus sandalen :). Ik vind ze ook niet mooi maar goed ik zie er meteen sokken in en een kortebroek erbij en een vrouwtje op leeftijd. Zo fout.

Ik vind trouwens wel dat het onder een lange broek kan

7. Romy1979

Romy1979 Niet meer actief

Ja hoor, kan best. Ik zou me daar niet druk om maken hoor.

8. Wijffie75

Wijffie75 VIP lid

26 jun 2009
    5.330
    0
    36
    Midden v/h land
    Dat is op zich best toepasselijk dan voor de seizoenen van tegenwoordig, die lopen namelijk ook redelijk door elkaar heen :)

Tja ik draag eigenlijk het hele jaar door lange (spijker) broeken, swinters met een dichte schoen of laars, szomers met een slipper of sandaal.

9. Nikki88

Nikki88 VIP lid

29 jul 2008
    11.656
    230
    63
    De sandalen zijn ook niet mijn smaak, maar op zich kunnen ze wel onder een lange broek lijkt mij.

Ik vind het belangrijker dat vrouwen mooi verzorgde voeten en gelakte nagels hebben als ze open schoenen dragen! ;) Getver wat lelijk van die viezige nagels en mega lagen eelt....*kots*....:$

10. Bri

Bri Niet meer actief

Ik ben 40+ en vind het geen mooie sandalen. Ik hou meer van vrouwelijk schoeisel ipv praktisch :)

Maar in het algemeen vind ik open sandalen of slippers heel erg leuk onder een spijkerbroek.
    En ik denk dat deze sandalen beter staan onder een spijkerbroek dan onder een zwierige jurk ;)
    Ik heb dus Ja gestemd. Sowieso zal ik niet snel zeggen dat iets niet 'kan', ik ben niet van de modepolitie.

11. hanna76

hanna76 Fanatiek lid

15 nov 2007
    3.124
    0
    36
    Zucht... volgens mij had ik geen poll geopend met de vraag of deze sandalen mooi zijn of niet. ;)
    Ik moet wel gaan voor 'praktisch' en 'goed zittend' met 'goed voetenbed', anders kan ik net zo goed thuis op de bank blijven zitten. :cool:

12. Dayna

Dayna Fanatiek lid

3 jun 2013
    1.742
    0
    36
    Ach is maar goed dat smaken verschillen. Anders liepen we allemaal in het zelfde ;)

13. Krissie85

Krissie85 Niet meer actief

Maar het soort sandaal maakt toch uit voor het beeld dus dat mensen daar reacties op geven lijkt mij logisch. ..

Walgelijk is een te groot woord.. nee je loopt niet ontzettend voor schut...
    Maar vind het zeker wel lelijk. ..
    Dit zouden wij dan ook schandaaltjes ipv sandaaltjes noemen. .;)

14. Saja87

Saja87 Niet meer actief

Jemig zeg je kan het toch ook gewoon houden bij:

Het is mijn smaak niet.

En verder antwoord geven op de vraag.

15. fenneke80

fenneke80 Niet meer actief

Sandalen onder een lange broek kunnen zeker, maar moet het perse een spijkerbroek zijn? Heb je geen luchtigere katoenen of linnen broek? Dan matchen de seizoenen weer en is veeeeeel lekkerder vandaag :)

16. pinguin

pinguin Bekend lid

8 apr 2011
    974
    1
    0
    somewhere
    zulke sandalen lijken leuker onder een bootcut jeans!
    vind ze ook niet mooi maar onder zon spijkerbroek vind ik ze best kunnen

17. hanna76

hanna76 Fanatiek lid

15 nov 2007
    3.124
    0
    36
    Wat voor sandalen is jullie smaak dan? Dan ben ik daar nu toch ook wel benieuwd naar! ;)

18. Saja87

Saja87 Niet meer actief

Ik loop eigenlijk nooit op sandalen omdat ik moeilijke voeten heb ( breed en hoge wreef ) Dus die leuke "mode" sandalen kan ik niet aan.
    Ecco's etc is totaal mijn smaak niet.

Dus loop altijd op birckenstocks lopen lekker zitten goed en kun je kopen als je net zoals ik moeilijke voeten hebt haha.

19. pinguin

pinguin Bekend lid

8 apr 2011
    974
    1
    0
    somewhere
    deze heb ik in 4 kleuren
    vind ze vooral onder een skinnyjeans heel mooi! :)

Bijgevoegde bestanden:

20. Smnee

Smnee Niet meer actief

Ik loop voornamelijk op birckenstocks en ballerina's

Deel Deze Pagina