Hier het zelfde, Birkies lopen het fijnste. In de winter merk ik vaak niet dat m'n voeten niet zo standaard en makkelijk zijn, maar met al die leuke sandaaltjes en slippertjes wel. Gelukkig vond ik deze van Replay, helemaal geschikt voor mijn voet en toch leuk! (niet te netjes, dat past niet bij me)
Whaha geweldig! Ik heb dat normaal ook hoor... Nog een beetje vocht erbij en ik kan ook zo bij de slager in de koeling gaan liggen (is het bij jou nu niet erger door de zwangerschap dan?)
Nou twee jaar terug toen ik zwanger was van de eerste had ik gewoon GEEN voeten meer. En deden ze echt zeer zoveel vocht. Nu * klopt heeeeeeel hard af * wel ietsje maar kan mn schoenen gewoon nog aan
Dit vind ik persoonlijk weer een beetje zomer/winter door elkaar halen..... Ze konden vast niet kiezen voor welk seizoen ze gingen Wat zijn het nou open schoenen of niet...
Ik draag ook vooral birkenstocks maar ben nu toevallig op zoek naar mooie sandalen. En dan wel met een goede zool want op van die dunne harde dingen loop ik niet lekker. Ik ga denk ik voor zoiets: Buy T-Bar Sandals online today at Next Direct Netherlands of Unisa AINEKS Zwart-Strass sandaal De sandalen van ecco die hier stonden zijn ook niet mijn smaak, maar ik vind wel dat zij ook sandalen hebben die ik wel zou dragen, deze bijvoorbeeld: ECCO Ecco Odense (Light Gold) - Officiële ECCO Online Shop Nederland
Deze sandalen zijn ook niet zo aan mij besteedt en ik vind deze niet zo mooi onder een lange broek, maar de wat modieuzere sandalen vind ik vaak juist leuk onder een lange broek! Zelf heb ik deze... Lopen niet echt geweldig maar hey, het oog wil ook wat he?