even een vraagje,wanneer komt de no claim weer? Ik weet dat niels en ik alletwee het volledige bedrag terug krijgen maar ik weet allen niet wanneer. Zijn er mensen die dat weten? Groetjes Linda
Ik kreeg 2 weken geleden de brief al.. Ik krijg niets terug en mag van 2006 ook nog even 200 balluh terug betalen. Aangezien het ziekenhuis te laat was met indienen. Grrr. Ligt er denk ik ook aan, welke verzekering je hebt?
mijn zus zit ook bij izz en heeft em ook gehad wij zitten bij cz en heb ook nog niks ben heel benieuwd omdat ik vorig jaar een onverwachte keizersnede heb gehad... weet iemand hoe dat zit want daardoor heb ik natuurlijk ijzertabletten en antibiotica moeten slikken ivm blaasontsteking
Volgens mij krijgt iedereen het in april terug! Althans... dat heb ik ergens gelezen in een brief van mijn verzekeraar!
Nou heb net van me vriend verzekering gebelt en brief is onderweg! (frieslandverzekeraar) Voor 1 april moet het op je rekening staan bij iedereen! Is wettelijk zo bepaalt
Ik krijg nooit terug, ik moet ieder jaar voor controle voor borstkanker en en ook naar de gynacoloog 1 keer per jaar, dus dan heb ik het alweer uitgegeven Maar ja beter onder controle blijven dan niet toch? Ik weet dus nu ook al dat ik de 150 eigen risico van dit jaar niet ga houden... ben inmiddels in februari al in het ziekenhuis geweest en heb een echo gekregen inplaats van een foto, geen idee wat duurder is.. ha ha.. nee hoor ik zit er niet mee, alleen bij de noclaime merkte ik er niets van en nu ga ik de rekening van 150 krijgen.
Mijn tante die bij Achmea zit had het al op haar rekening staan, we hadden het er gisteren toevallig over. Ik zit bij CZ maar nog niks gehoord. Maar als het wettelijk bepaald is dat het voor 1 april erop moet staan, dan wacht ik dat wel af.
Volgens mij is dit jaar het laatste jaar dat je je no-claim terug krijgt. Vanaf volgens jaar dus niet meer. Maar ik kan het mis hebben...
Gisteren de brief van Unive binnen gekregen. Ik krijg 235 euro weer. Kan ik mooi uitbesteden aan dekamer voor de beeb. Liefs Truus.
Klopt, daarom heb je nu een no-claim van 150 euro die je eerst zelf moet betalen, waardoor je per maand iets minder gaat betalen..
Klopt als een bus. Over 2007 krijg je het nog en over 2008 heb je geen Noclaim meer maar een verplicht Eigen risico van 150,-. (Gelijk gepost)
Bij mijn oude zorgverzekering kregen we een brief dat wij jawel 2 euro p.m of zo minder gingen bertalen ..... Maar wij zijn over gestapt, betalen we veel minder 25 euro p.p minder. via mijn mans werk..