Kan dit mijn eisprong zijn??

Discussie in 'Zwanger worden' gestart door Lientjelove, 8 jan 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Lientjelove

Lientjelove Niet meer actief

Ik heb sinds enkele dagen af en toe een misselijk gevoel, daarnaast heb ik steekjes in de buurt van mijn eierstokken.. En verder heb ik slijmerige, plakkerige, doorzichtige afscheiding (sorry!!!).. zou dit mijn eisprong kunnen zijn?? Ik heb nog een onregelmatige cyclus, dus vroeg me af of iemand dit misschien herkend en of het mijn eisprong is??

2. babylaney

babylaney Lid

25 nov 2009
    73
    0
    0
    Dit zou goed je eisprong zijn.. Ik heb dit zelf precies hetzelfde gevoeld rond mijn 14e dag.. Had toen ook hele tijd dat hongerig gevoel.. nu niet meer.. Ik weet niet zeker of ik toen mij ei ook heb gehad.. dacht van wel.. maar zeker weten doe ik niet omdat ik onregelmatig ben.

3. Truus21

Truus21 Niet meer actief

Zou heel goed je eisprong kunnen zijn, zou zeker klussen deze dagen! Succes!

4. Lientjelove

Ja.. ik heb ook een hele lege maag en ga dan weer op zoek naar eten.. dus het zou goed mijn eisprong kunnen zijn???

5. Lientjelove

Gelukkig gisteren geklust... rest van de week gaat waarschijnlijk niet lukken (vriendje is het weekend weg), hopelijk is het genoeg geweest!!

6. Truus21

Truus21 Niet meer actief

Zoals je het omschrijft, zeker dat het goed zo zou kunnen zijn! (Kan helaas geen garanties geven ;)) Want dat doorzichtige slijm is een van de kenmerken dat je in je vruchtbare periode zit. Je hebt dit een paar dagen voor je ei meestal en een dag op 1-2 daarna nog! (Niet iedereen heeft overigens cervixslijm!) Die steekjes kunnen er ook op wijzen maar hoeft ook niet, want lang niet iedereen voelt zijn eisprong!

7. Lientjelove

In het begin voelde ik vanalles (toen ik net met de pil was gestopt), maar nu heb ik me vanaf mijn menstruatie goed voelt en begin ik nu weer wat klachtjes te krijgen.. en zou dus goed mijn eisprong kunnen zijn.. Vorige maand was ik ook misselijk net voor mijn nod.. Ik had toen alleen niet echt mijn eisprong gemerkt!!

Deel Deze Pagina