dames ik heb nu al zo'n 2,5 week last van steken in mn lies en pijn in mn onder rug. nu dacht ik dat dit misschien mijn eisprong was maar we zijn nu al zo'n 2 weken verder en het blijft steeds pijn doen. de steken komen zo af en toe opzetten. in de nacht, overdag wanneer ik zit of loop maakt niet uit. de pijn in mn rug komt vooral wanneer ik even stil zit of op de bank lig. ook nogsteeds niet ongesteld hier. herkent iemand dit?
Ik herken het helemaal. Kan je alleen niet vertellen wat het is. Zit nog in de eerste ronde nadat ik ben gestopt met de pil. Als ik 28 dagen aanhoudt als cyclus, kan ik maandag testen als ik niet ongesteld word. Hoe zit het met jou?
hmm.. hopelijk kan iemand anders me er meer over vertellen. ik kon gister testen maar durf niet zo goed. bang op een.teleurstelling..
Oh ja, dat gevoel kan ik me indenken. Ik twijfel ook heel erg of ik wel wil testen maandag. Menstruatie kan ook op zich laten wachten omdat ik nog maar net gestopt ben. Dan ben je toch teleurgesteld ook al is het heel logisch. Hoe lang zijn jullie bezig?
wij zijn nu in de tweede ronde. bij mijn eerste.zwangerschap was het gelijk raak. v bij jou ook spannend eerste ronde! wie weet... ik ga na het weekend testen als ik nog niet ongesteld wordt..
Hi Herkenbaar dacht afgelopen maand toen ik deze symptomen had het zou best eens raak kunnen zijn... helaas voor mij werd ik ongi Ik duim voor jou dat het raak is meis
Herkenbaar! Nadat ik was gestopt met de pil voelde ik dit ook elke maand. Totdat ik er gek van werd en erover heb gehad met een Gynacoloog. Hij vertelde me; dat wanneer je de pil gebruikt, je baarmoeder en cyclus eigenlijk geprogrammeerd wordt, waardoor je cyclus en menstruatie eigenlijk nep is. Wanneer je stopt met de pil dan doet moeder natuur weer haar werk. Dit betekent ook dat alles op een natuurlijke manier weer begint te werken. Alleen maar goed natuurlijk! Andere vrouwen voelen dit meer dan andere. Vooral als je ermee bezig bent dan voel je alles.
Herkenbaar, ik had het ook (zitten in de eerste ronde voor een tweede) maar ben vanmorgen ongesteld geworden.
nou kan hier het goede nieuws melden! vanochtend getest en een dikke streep zichbaar! hoeraa mijn kleine draak wordt grote broer! hoe is t bij jou afgelopen mi mully?
Testen is inderdaad het beste om erachter te komen.Hoop echt dat het al raak is.Zelf ben ik al negen maanden geleden gestopt met de pil maar nog niet zwanger.Is toch elke weer een teleurstelling Butterfliez gefeliciteerd! Mimully: laat je weten of het positief was?