Tsja, ik ben al maanden regelmatig en heb telkens op dag 17 of 18 mn eisprong. Vrij korte LF daarna want mn cyclus is altijd 29 dagen. Volgens gyn moet dat geen probleem zijn. Nu al dagen pijn in mn buik, veel slijm en verdorie nog geen positieve OV test! Misschien ben ik nu een pessimist maar ik heb het gevoel dat hoe later de eisprong hoe kleiner de kans dat het eindelijk een keer raak is. Meiden ervaring hiermee? En weet iemand wat het betekent dat je al dagen symptomen van de komende eisprong hebt, en hij springt maar niet..?
Mijn lf was ook elke keer maar 10 dagen en bij mij is het ook goed gelukt, dus daar hoef je je geen zorgen over te maken (zie banner). Wat die symptomen kunnen betekenen, weet ik ook niet. Ik weet wel dat ik op alles aan het letten was, wat er gebeurde met mijn lichaam en daar eigenlijk geen touw aan vast kon knopen.
Niet onmiddelijk ongerust in zijn. 3weken regelmatig last van steken en slijm, ook het vruchtbare. In de 3de week op dag 26 is mijn ei gesprongen. Had een afspraak op dag 29 bij de gyn. Alle hormonen waren goed.
Tsja ik ben misschien wel een beetje aan het miepen nu, ben nog maar 1 a 2 dagen 'overtijd' met eisprong. Maar ik denk eindelijk mn lijf een beetje te kennen, had er weinig vertrouwen meer in na een langverwachte eerste zwangerschap en extreme vroeggeboorte door toedoen van mijn lijf zeg maar en voor mn gevoel laat de tweede zw nu al lang op zich wachten. Dus ik let idd enorm op mn lijf, misschien wel teveel ja, en kan weinig geks hebben .. Nu kan ik er weer geen touw aan vastknopen..
Hier meestal een cyclus van 27 dagen. Eisprong vaak op dag 16 en dus n lf van 11 dagen. Ging hier prima. Vind t wel fijn, des te eerder weet ik of ik ongi wordt of kan testen
Heb je gelijk in, maar toch hou ik dan het gevoel dat er onvoldoende tijd is om in te nestelen.. heb jij altijd een kortere LF gehad?
Hoi! Mijn lf is altijd 10 dagen en ik ben 2x zwanger geworden. De laatste keer had ik een positieve test op 10 dpo (helaas een mk bij 8 weken). Als mijn eitje een keer later sprong (dag 16 tm dag 20), werd ik gewoon later ongesteld, want mijn lf veranderde niet eigenlijk. Toen ik zwanger was van de 1e sprong mijn eitje op de 16e dag en de 2e keer zwanger op de 18e dag. Succes, hoop dat je snel zwanger bent!
Ik heb ook een cyclus van 26 dagen en mijn eisprong is altijd op dag 17... Lf van 9 dagen dus en heb zelf dat idee ook wel eens dat het te kort is voor een goede innesteling.. Met vriend afgesproken dat we nog 3 rondes proberen en anders naar de ha...dus ik snap je wel....
Bij de 1e weet ik het niet, maar vanaf de 2e wel en raakte altijd meteen zwanger. Dus hier heb ik er geen problemen mee gehad..
Fijn te horen dat er meiden zijn waarbij het wel gelukt is! Ik zit inmiddels op dag 19 van mijn doorgaans regelmatige cyclus van 29 dagen en nog geen positieve ov test, temp is ook nog laag. Wel al dagen buikpijn en hoofdpijn, lijkt wel alsof het ei niet wil springen oid.