Hallo iedereen, Ik ben een beetje in de war, mijn lichaam is de laatste tijd raar aan het doen en het is allemaal nieuw voor me. Even kort mn situatie, dat maakt het allemaal wat duidelijker; Ik ben 7 nov gestopt met de pil (halverwege de strip), heb 11 nov mijn ontrekkingsbloed gekregen. Ik zou dus volgens de berekening met een cyclus van 28 dagen 25 nov mijn ei moeten hebben gehad. Nou is het zo dat ik sinds enige tijd al last van mijn maag heb, dat zijn de volgende punten: - vanaf een paar dagen een heel zeurderig gevoel in mijn buik - een vol, opgeblazen gevoel (lijkt net een ballon die op knappen staat!) - vanaf een paar dagen is mijn buik ook harder geworden, vooral de onderkant boven je schaambeen - ik voer constant vanalles borrelen, soms ook een soort plopjes - paar dagen steekjes gehad links en rechtsonder (denk rond mn ei) - laatst had ik ineens een hele felle steek rond mn navel - heb ook steken sinds een paar dagen in mijn linkerlies constant eigenlijk wel, wat nu ook doorloopt tot de achterkant van mn been - had laatst een hele lange witte sliert als afscheiding Nou, het zijn een hele boel dingen als ik het zo op een rijtje zie! Afgelopen vrijdag heb ik nog een test gedaan, wel 's middags. Deze was negatief, maar toen ik na een tijdje keek zat ik vanaf de rechterkant dat het een beetje geler was geworden tot het 2e steepje en daar zag ik een gelig lijntje staan. Ik weet niet wat ik hiervan moet denken... Bij mijn vorige testen is dit niet gebeurd en ik heb er ook gewoon netjes 4 druppeltjes urine in gedaan en niet meer. Het zijn trouwens elke x testen geweest van kruidvat 2v5,-. Ik ben nogal in de war zoals jullie al begrepen maar ik hou goed in mijn achterhoofd dat het van het ontpillen kan zijn, en dat het niet op een zwangerschap hoeft te wijzen. Ik heb trouwens geen pijnlijke tepels, beetje gevoelig misschien.. voor de rest voelen mijn borsten erg zwaar aan en lijken ze ook groter te zijn geworden. Volgensmij is het gevoel dat ik in mijn buik heb een soort van baksteengevoel is zoals ik hier al eens gelezen heb. Ook voelde ik straks na het douchen aan de onderkant van mijn buik en volgensmij voelde ik aan de linker- en rechterkant een beetje een bobbel. Voor de rest heb ik geen klachten. Ik verwacht mijn aankomende menstruatie 9 dec (volgens de calculator) dus het is nog even afwachten helaas. Ik zit heel hard te twijfelen om morgenvroeg weer een test te doen vanwege dat vage streepje bij de test van vrijdag.. Heeft er iemand advies/ tips/ of wie heeft dit ook wel eens gehad? Hopelijk wel want ik weet me op het moment echt even geen raad meer... Alvast bedankt en nog een fijne avond!
Meid je hebt gewoon veelste vroeg getest! mijn nod dag is ook rond 7 dec wacht gewoon af, want je kunt nu sowieso niet positief testen is veelste vroeg daarvoor
Oow hmm oke, ja soms lees ik ook zoveel verschillende dingen! Dacht ook dat het bij gevoelige testen vanaf de innesteling kon? Maarja die heb ik ook nog niet gehad waarsch.. Maar wat denk je van de symptonen die ik heb? Ik weet dat t een hele lijst is maar kan dr helaas niks aandoen Iemand die ook zoiets heeft meegemaakt en achteraf zwanger bleek te zijn of juist niet??
Jje test echt veel en veel te vroeg. Met de vroege testen kan je geloof ik 3 of 4 dagen voor NOD testen.Dat zou dus pas begin december zijn.Gewoon even afwachten. De kans dat de huidige klachten van een eventuele zwangerschap komen lijkt me vrij klein omdat het gewoon nog te vroeg is.
oeh indd een hele vroege tester hihi mijn nod is 4 dec maar ik test ook pas of de 4e of 5e nu heeft het geen zin en is zonde van je geld
Bedankt voor jullie reacties! Dan zit er helaas niks anders op dan afwachten... Iedereen succes met zwanger worden, en hopelijk krijgen we in december een postieve test in handen!!
Loetje Ik kon gewoon alles afvinken wat jij daar had neergetikt Het klinkt precies als mijn eerste maand na het stoppen met de pil!!! Ondertussen ben ik al een paar keer flink ongesteld geweest dus ik was duidelijk niet zwanger!!!
Oh jee, is het dus allemaal van het ontpillen!? Wist niet dat dat zo vervelend kon zijn... Maar heb sowieso eerst langer dan een jaar de nuvaring gehad, toen 1 strip van Microgynon en na die strip ben ik overgestapt naar Minerva waarbij ik dus na ongeveer 1 week ben gestopt. Mijn lichaam is dus denk ik sowieso in de war van die overstappen die ik heb gemaakt, zijn toch weer allemaal andere hormonen die je binnen krijgt, en nu moet mijn lichaam het opeens zelf doen dus ik snap aan de ene kant wel dat ik al die dingen heb. Achja, 9 dec voor de zekerheid testen want wie weet is het wel raak! Je weet maar nooit! Ben een paar jaar geleden zwanger geworden toen ik 1/2 dagen de pil was vergeten... Deze zwangerschap was dus ongeplant en ik moest het helaas weg laten halen. Dus, ik weet wel hoe snel het kan gaan.. maar het hoeft nou natuurlijk niet weer zo snel te gaan dat begrijp ik. xx
@ Loetje Die zwemmertjes zijn zo klein... ze kunnen er zo makkelijk tussendoor schieten Aan de andere kant ze kunnen dus ook makkelijk verdwalen. De een is zwanger voor ze het weet...de ander is jaren bezig. Als het nu gepland is hoop ik op een knaltest over een paar dagen. Mocht het gewenst zijn maar niet gelukt deze maand. (en een hele nare ontpil ervaring rijker) Dan wil ik je natuurlijk heel heel veel plezier wensen met de maak van je eigen kleine beebje... zo vervelend is dat klussen niet8) Laat je wel weten wat nu de uiteindelijke uitslag is????
Ja dat is waar! Het kan zo raak zijn voor de een, en voor de ander duurd het ik weet niet hoelang! Het zit eigenlijk oneerlijk in elkaar! Nou, weetje wat ik een beetje gek vind.. Ik had vrijdag een test gedaan (KV 2v5) en die was negatief, maar toen ik na een paar uur weer keek omdat ik 'm weg wou gooien zag ik vanaf de rechterkant dat het lichtgeel was gekleurd en ik zag bij t positief streepje een heel licht streepje staan die ook licht gelig was. Daarom had ik vanmorgen ook maar weer een test gedaan vd zekerheid, maar daar kwam helemaal rechts een geel streepje te staan.. Beetje vreemd dus! Ik had er ook netjes 4 druppeltjes urine in gedaan en niet meer. Maargoed ik ga er gewoon vanuit dat dat niks te betekenen heeft. Ik ga nou maar rond 9 dec testen, dat geeft de calculator aan dus daar ga ik meer even vanuit. Ik zal het zeker laten weten! Alleen het duurd dus nog eventjes Haha en dat klussen is zeker niet erg nee Komt goed! Dankjewel, jij ook!
wat jij heb gezien kan indroging zijn van de test dan verschijnen er weleens pennestreepejs en dergelijke , daarom ook niet meer na een paar uur op je test kijken word je alleen maar onzeker van
Nee wist wel dat het na een paar uur niet meer vertrouwelijk is, maar ik dacht ook ergens te hebben gelezen dat die testen vd kruidvat geen indroogstreepjes hebben.. Maar het streepje was sowieso niet roze maar meer gelig dus vond t toen meteen al zo vreemd.
Neeee joh gekkie!!! Het embryootjes moet zich eerst innestellen en dat duurt een paar dagen, vanaf het moment dat dit heeft plaatsgevonden, gaat het pas Hcg aanmaken. Dus als het emmytje er wat langer over heeft gedaan kan je pas wat later posi testen, dan als het bv al vlot is genesteld. Je kan evt een dag of 4 voor je NOD testen. Maar dan is het nog zo pril dat er nog vanalles mis kan gaan en je gewoon ongi wordt. Ik test (ben nu 6e keer zwanger, nog geen kids) meestal iets voor mijn NOD positief. Paar keer zelfs 5 dagen ervoor. Heb ook 1 keer gehad dat ik pas een week overtijd posi testte. Deze keer testte ik 'pas'2 dagen voor mijn NOD positief, en maar heel lichtjes. Een week later had ik pas een knaltest. Zet m op! Heel veel sucses, !! Oh en over die kruidvat testen lees je steeds meer dat ze indrooglijntjes hebben. Je moet deze (even uit mijn hoofd) aflezen NA 5 min en NA 10 min mag je niet meer aflezen omdat dat verkeerde resultaten KAN geven. Geel lijntje is sowieso niets!
Bedankt voor je reactie en van harte gefeliciteerd met je zwangerschap!! Hopelijk gaat 't allemaal goed! Ik heb besloten om 9 december te gaan testen, want volgens de calculator moet ik dan ongesteld worden. Dus duurd nog een week!! Mijn innesteling zou dus ongeveer morgen moeten zijn. Ik ging er idd ook niet vanuit dat dat geel lijntje niks betekende, 't was sowieso een paar uur daarna maar dat was omdat ik 'm nog weg moest gooien.. We zullen 't allemaal wel zien volgende week, ik heb momenteel geen symptonen terwijl ik vorige week duidelijk vanalles in mn buik voelde.. maar dat was waarsch de eisprong. xx