Hallo allemaal! Ik was zondag ongesteld geworden (vorige week) en heb nu al een positieve ovulatietest. Is dit niet te vroeg??
Ja volgens mij kan dat wel hoor zit je nu toch op dag 9 van je cyclus en kan nog 36-48 uur duren voor je ei springt. Hoe is je cyclus normaal?
Altijd 28 dagen. Ik gebruik de nuvaring dus zou helemaal geen ovulatie moeten hebben maar goed dat is een ander probleem haha.
Ik doe ovulatietesten omdat ik ondanks de anticonceptie zwanger werd en nou kijk ik of hij wel werkt bij mij. Blijkbaar dus niet.
Ik ben ook benieuwd naar je test. ik ben vorige week zaterdag ongi geworden en vanochtend was mn ovu test wel donker maar nog niet zo donker als controlestreep. Mijn cyclus is ook 28 dagen
O ik heb de test niet bewaard. Staat na 30 min niet meer kijken ofzo dus had hem weg gegooid. Ik doe morgen middag weer 1 en dan zal ik wel foto maken. Zal hij dan nog positief zijn?
ik heb ze even uit de ton gevist. sorry dat de middelste er zo vies uitziet. zaten allemaal afdrukken op door de bezorging (nieuwe gekrege trouwens!)