Hoi, gewoon nieuwsgierig... Zijn er hier vrouwen die niet zwanger kunnen worden door PCO? Of kennen jullie zulke vrouwen? Of kunnen de meeste toch geholpen worden? Thanks!
Mijn ervaring. ..bij alle pcos meiden die ik ken. ...1 of nu meer kinderen. Heeft traject duurt alleen langer en als er nog meer aan de hand was dat maakt het nog moeilijker. Maar enkel pcos was tot nu toe voor nog niemand die ik ken een probleem.
Ik denk ook dat iedereen met PCOS geholpen kan worden, en op verschillende manieren komen de wondertjes wel ter wereld. Bij de ene sneller dan bij de ander omdat niet bij iedereen de zelfde medicijnen aan slaan. Ik heb verder nooit gehoord dat iemand nooit kinderen kan krijgen door PCOS... Don't worry, er zijn echt genoeg manieren mocht jou clomid niet meteen aan slaan.. Hoe gaat het met de clomid? Zie dat je net begonnen bent! Heb je bijwerkingen? Succes met de echo binnenkort!! Hoop echt dat het bij jou aan is geslagen! xx
dat geeft me toch wat hoop die schrik zit er toch wel elke keer 'wat als...' ik moet veel plassen van die clomid en heb het vaak erg warm. Ik voel m'n eierstokken ook 'werken', voor de rest is alles ok Bedankt en natuurlijk duim ik mee voor jou !!
Ja ik had dat ook op het begin... was heel erg bang! Maar door te lezen op dit forum merk je al snel dat er best veel oplossingen voor zijn! ik kan je wel adviseren om proberen om echt geduld te hebben! Anders schiet het niet op en stress kan je er echt niet bij hebben.. Gelukkig heb je niet veel bijwerkingen hoor! want bij mij was dat echt een ramp! Good luck!!
Oh, daar was ik ook benieuwd naar! Maar fijn om te horen dat alleen PCOS eigenlijk niet echt een groot probleem is