Nadat wij besloten hadden om te stoppen met de pil, duurde het even voordat mijn cyclus op gang kwam zon 3 maanden (na 17 jaar anticonceptie), hierna heb ik eenmaal een korte cyclus gehad en verder 3 maal netjes 28 dagen. Ik heb na mijn zwangerschap een jaar borstvoeding gegeven en nadat ik hiermee stopte was ik drie weken later ongesteld (dus 13 maanden na bevalling). Nu 9 maanden na de eerste menstruatie na mijn zwangerschap ben ik erg onregelmatig ongesteld verschillende tussen de 23 en 26 dagen er is geen pijl op te trekken. Omdat we graag een tweede kindje willen krijgen ben ik mijn eisprong gaan bijhouden, nu tweemaal, hieruit blijkt dat mijn eisprong altijd netjes op dag 14, 15 is echter de luteale fase is hierbij maar 8 dagen dit is erg kort. Mijn man en ik hebben nu al 7 maanden zonder voorbehoedsmiddelen seks maar nog steeds niet raak, terwijl het vorige keer de derde keer raak was. Is dit herkenbaar voor iemand, misschien moet ik erbij vermelden dat ik ook een keizersnede heb gehad. Ik maakte mij eigenlijk niet echt zorgen maar de wens wordt steeds groter en ik ga mij toch zorgen maken