Hallo allemaal, Heb hier nog niet zoveel gepost dus zal me even netjes voorstellen. Ik ben martine en ben aankomende vrijdag achtendertig weken zwanger. Ons meisje ligt in onvolkomen stuit en ben onder controle bij het ziekenhuis. met het ziekenhuis hebben we afgesproken,gezien alles voor een stuitbevalling gunstig is, dat we haar met een natuurlijke bevalling laten komen als ze zich voor negenendertig weken aanmeld. dit omdat het dan nog verantwoord is vanwege de grootte van het hoofdje. komt ze na negenendertig wk dan is er alvast een keizersnede gepland op acht september. spanneeeeend toch wil ik heel graag natuurlijk laten komen. Mijn vraag, ik heb een inwendig onderzoek gehad en daaruit bleek dat ik al twee centimeter ontsluiting heb, ik ben mijn slijmprop vorige week woensdag al verloren en verlies nog steeds deeltjes daarvan denk ik. toen was het met bloed vermengd en nu is het gele dikke slijm. (sorry voor de details) ook heb ik steeds vaker menstruatieachtige krampen die komen en gaan. maar dr zit geen regelmaat in. ook krijg ik steeds meer last van pijnlijke verkrampingen (samentrekkingen) \onder in buik maar helaas nooit in rust.... zijn er meer die er in zo een situatie zitten of hebben gezeten en hoe is het bij jullie gegaan? vind het niet erg om nog een wk te wachten maar hoop zo dat ze zich aankondigd voor die negenendertig weken.... heb ook al een nacht flink wakker gelegen van de krampen in mijn buik slijmprop verliezen en ontsluiting zegt niet alles maar toch wel iets lijkt me... groeetjes martine
Mijn kindje lag gelukkig niet in een stuit. Bij mij begon het wel de volgende dag toen ik bloederig slijm had verloren. Ik hoop voor je dat hij/zij zich dan deze week nog meld! Spannend hoor!