Oke ik zal t zo kort mogelijk proberen te houden. Ik heb in februari geslachts gemeenschap gehad (onveilig) aangezien ik direct ernaar ongesteld werd (ik moest het ook ongeveer worden) dacht ik oke voor de zekerheid een zwangerschapstest er tegenaan (van action) Maar deze bleek negatief. Ik verwachte ook niet zwanger te zijn maar toch. Een maand of 2 later dacht ik toch nog maar eens een test te doen. Mn buik is wel behoorlijk bol maarja heb ook spastische darmen dus dacht nu weet ik t zeker na die test. Ik heb gewoon maandelijks mn menstruatie toch vind ik dat mn buik soms net oogt als een zwangere die nog maar heel even moet. Sinds van de week bubbelt t als een gek in mn buik. aangezien ik al 3 zwangerschappen heb gehad weet ik hoe t voelt om Zwanger te zijn. Toch laat t me niet los. Zou ik schijn zwanger kunnen zijn? Of wel zwanger maar negatieve zwangerschapstesten en menstruatie is toch duidelijk een nee??!!
Oei, spannend!! Ik zou als ik jou was snel naar de dokter gaan want als het wel zo is ben je al bijna een half jaar! Ik ken iemand die een paar negatieve testen had en toch echt dacht dat ze zwanger was. Onderzoek bevestigde dat! Succes en laat je weten wat de uitslag is...?
Zou het bij de huisarts even voorleggen heb ook spatische darmen maar dat bubbelen klinkt meer als zwangerschap..Een echo kan gelijk duidelijk geven stel de huisarts wilt niet helpen zou een Verloskundige dat vaak wel doen..succes laat het even weten als je wilt
Toch maar een bezoekje aan de huisarts? Al weet ik dat je lijf je echt voor de gek kan houden. Af en toe voel ik ook schopjes in mijn buik. Omdat je al een keer zwanger bent geweest lijk ik dit ook echt te voelen Maar het zijn toch echt mijn darmen. En als ik iets verkeerd heb gegeten lijk ik ook 7 maanden zwanger...... Maar ja, je kunt ook echt zwanger zijn natuurlijk!
Ow heftig...Idd ff langs de dokter. Wellicht is er aan hele andere verklaring voor maar ff laten nakijken is mss wel goed..!! Succes..!!
Hmm, als je denkt dat je vanaf februari zwanger bent zou je nu al zo'n week of 25 moeten zijn.... Ik zou gewoon even langs de dokter gaan en anders vragen voor een bloedtest.
Als je direct na de gemeenschap ongesteld werd ben je zeker niet zwanger + dat je testen negatief zijn schat ik die kans heel klein in