Die test is echt ineens een stuk donkerder meis. Ik duim hard met je mee! Heb je nog een kv die je kan doen om te vergelijken?
Je testen worden echt donkerder meis! En dat zou toch niet kunnen als er niks zit?? Ik heb bij mijn zwangerschap van Megan met 5wkn een echo gehad. Alleen maar om te checken of het vruchtje in de baarmoeder zat. Wat ze toen zagen was een heel klein stipje wat op een zwangerschap wees maar te klein was voor 5wkn......niet hoop vol maar uiteindelijk is Megan toch geboren dus echt wel duidelijk zwanger. Later bleek dat ik, ondanks de IVF, toen pas 4wkn zwanger was! Hele late innestelling. Moraal van het verhaal: Ze kunnen wel wat zien op een echo met 4wkn maar heel veel zekerheid zal het niet geven omdat het nog maar een speldenkop zo klein is en je er niet rustiger van word. Net zoals je neit rustiger word van een positiever wordende test. Maar het kan wel net even de scherpe randjes ervan af halen. Ik zou, als ik jou was, wel vragen om een echo want ze kunnen altijd wel wat zien en soms ook waar het bloeden vandaan komt. Heel veel sterkte en ik hoop en duim voor je dat het een mooie plakkerd gaat worden hoor!
botervliegje, de test is hardstikke mooi! ishet bloeden geen innestelingsbloeding? Die kan tot een week na nod plaatsvinden he? Ik duim voor je!!
Ja denk idd ook dat je een innestelingsbloeding hebt. Komt helaas vaker voor. Maar zwanger ben je zeker
Heel veel succes! Je testen zien er goed uit, worden echt wel donkerder. Ik hoop op een goede afloop! En die slechte poortwachter...vraag me af of ik daar ook last van heb.. heb zo vaak vage testjes voor nod, die wat donkerder worden en daarna weer lichter..vroeg me af hoe dat toch kon. Want ze worden ook écht weer wit en ik word op tijd ongi. Goh..had er nooit van gehoord, vond het al zo raar dat er bij mij altijd wat lijkt in te nestelen. En ik heb 4 kinderen dus dat zit wel goed.
Botervliegje!!!!! Kom ik ineens dit topic tegen!!!! Meid, wat een spanning! Je testen worden wel mooi donkerder hoor!!!!! Ik ga heel hard duimen dat het bloedverlies niks zegt en dat je gewoon blijvend zwanger bent!!!!! Liefs Loesie
Dankjulliewel... Zo lief!! Helaas slierten met slijm en bloed en ook krampen morgen bloedprikken. Ik kruip weer onder de deken
Hè gats meid toch, de test is mooi donker geworden, maar waarom nu weer dat bloedverlies en krampen?? Pfff, ik duim weer heel hard mee!
Dankjewel voor alle steun! Heel welkom. Verzacht het echt een beetje! Uit ervaring weet ik dat hcg kan stijgen terwijl het mis is... Ik stop dus even met testen. Morgen maar eerst eens een bloedtest en denk ik maandag ofzo weer. Heeeeeel stiekem hoop ik nog op een wonder, maar ben ook bezig met afscheid nemen. Echt moeilijk... Vanaaf maar vroeg slapen!
In het begin dacht ik nog, jeetje wat test die achterlijk veel zeg, HCG verdubbelt om de dag dus elke dag testen is een beetje onzin. Maar naar je onderschrift gekeken te hebben begrijp ik het wel. Probeer rustig te blijven en niet te veel te stressen, dat is toch beter. Ik zie ook dat de testen donkerder worden, ik zal duimen voor je!
Die eerste testen waren om te kijken of de pregnyl weg was, zodat ik niet vals positief zou kunnen testen. Toen de lijntjes bleven, maar ivt zwangschap dochter toch wat achterliepen, heb ik idd elke dag getest. Na een jaar zelf proberen, allerlei onderzoeken, 10 iuibehandelingen waarvan 7 met spuithormonen en 3 ivfs was ik eindelijk zwanger van dochterlief. Hoe het hierna ging staat idd in onderschrift. Best heftig dus, en ik reageer na ivf met vroeger testen dan ik me steeds voorneem. Ik vind het knap als mensen rustig en geduldig blijven in de wachtweken bij zoiets. Maar ja, 'achterlijk' gedrag komt meestal wel ergens vandaan bij mensen, dus fijn dat je even verder kijkt. Bedankt verder lieve meiden voor het duimen! Wie weet ben ik toch zwanger van wonderbaby. Maar zo niet dan wil ik het graag snel achter me laten, hoop niet nog tijden halfzwanger te zijn zeg maar. Deze periode is echt gekmakend... Wil ook niet zielig doen, hoor, t kan allemaal veel erger en ik ben gelukkig niet zo ver. Maar sta niet bekend om mn geduld en het lukt me niet zo goed om iets anders te doen dan op intrnet te surfen over pseudomenstruaties het ene uur en verloop van miskramen het andere uur...en dochterlief lekker knuffelen natuurlijk! Dat is toch wel heeeeeerlijk
Lieve butterflyyyyy, Hij is toch echt donkerder... ik hoop op heel positief bloed en dat het slijm en bloeden maar mag stoppen, lieverd!
En hoe is het nu meid? Nog steeds bloeden en krampen? Je bent vanochtend dus bloed wezen prikken, mag je vanmiddag al bellen voor de uitslag?
Net geweest, word vanmiddag teruggebeld. Heb gelijk de echoafspraak over twee weken afgezegd . Het zet nog steeds niet echt door. Eigenlijk de hele tijd lichte buikpijn en steeds meer bloed, maar niet zoveel als normale ongesteldheid. Maar wel veel dus, zeg maar zoals op de 3 e dag en ik ben helaas altijd 7 dagen ongesteld. Zit er echt zo tegen aan te hikken... Wil er vanaf! Met tegenzin toch nog maar bolletjes geschoten, heb het idee dat ik mezelf voor de gek houd, maar je weet nooit... Bedankt voor het meeleven, heel fijn.
Even update...toch maar getest zodat ik weet of hcg stijgt ofdaalt en een prachtige knaltest. Wil het ding niet eens plaatsen hier, want ik bloed inmiddels echt behoorlijk. Waarom wordt het niet lichter...? Hmzzz
Is een vroege echo dan toch niet een idee? Dan kunnen ze in ieder geval zien of er tekenen van zwangerschap zijn en of er wellicht een zichtbare verklaring is voor het bloedverlies. Dan weet je misschien waar je aan toe bent...
Jeetje meiss.. Wat een onzekerheid. Maar ik sluit me bij mn voorgangster aan, Is dat geen optie? Dit is ook niks hoor.