Kan dit nog?? (Haar verven)

Discussie in 'De lounge' gestart door einad, 2 sep 2013.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Hallo,

Even een vraag,
    Ik wil een keer wat anders met mijn haar.
    Heb licht blond geverfd haar, , nu zou ik graag een bruine onderlaag willen.
    Maar kan dit nog of loop ik dan volledig voor gek en is het erg uit de tijd?

2. Miss Mac

Miss Mac Fanatiek lid

21 jun 2013
    2.006
    0
    0
    Ik persoonlijk vind dat verschrikkelijk lichtblond haar met bruine onderlaag. Vind dat er vaak aso of onverzorgd uitzien.

Maar je moet niet kijken naar anderen, als JIJ het mooi vind is het prima toch? Jij moet het tenslotte mooi vinden, dat telt :)

Kijk anders eens naar dip dye, dat is erg in.

3. aappie20

aappie20 Fanatiek lid

19 feb 2012
    3.224
    525
    113
    Ik heb t ook wat jij bedoelt maar ik heb de tint iets donkerderdan mijn eigen kleur.

Idd zoals Miss Mac zegt te veel contrast is wel een beetje aso maar als jij t leuk vind

4. Aso is niet echt wat ik wil uitdragen:)

5. Metire

Metire Niet meer actief

Laat het niet te donker verven en door de rest van je haar ook wat lowlights doen. Dan staat het heel mooi, natuurlijk en een beetje beachy :) purnoblond met donkerbruin vind ik echt heel erg.. oncharmant om t aardig te zeggen :p

6. minon

minon Niet meer actief

Vind dat er altijd uitzien alsof de verf op was en daarom alleen het bovenste laagje hebt gekregen. Sorry!
    Lichtblond en dan naar onderen toe een paar tinten donkerder ziet er natuurlijker uit.

7. MamaTal85

MamaTal85 Fanatiek lid

13 sep 2011
    2.088
    204
    63
    NULL
    NULL
    Oeh, aan de reacties te zien lijk ik dan op een aso, want ik heb al donkerder haar aan de onderkant van mezelf! :p
    Bovenop ben ik heel lichtblond en in mijn nek donkerblond!

Ik vind het geverfd alleen mooi als het een paar tintjes donkerder is en het er wel natuurlijk uit blijft zien!
    Maar dat vind ik ook van dip dye en highlights!

Deel Deze Pagina