Weet dat er dit soort vragen al eerder zijn gesteld toch wil het volgende voor leggen het is vandaag exact 14 dagen na mijn ei(weet dit zeker ivm ovu test) nu dacht ik vanmorgen ongi te zijn geworden omdat ik een druppel bloed verloor.. maar de rest van de dag helemaal niets 4 tampon verwisseld en deze is helemaal spierwit gewoon... nu hoor ik net misschien is het wel innesteling... mijn vraag kan dat nog 14 dagen na ei?
heb je een regelmatige cyclus? en bij mij is het meestal ik krijg ik eerst wat druppels bloed en de dag daarna begin ik pas te vloeien langzaam aan zeg maar
nou ja ik had met de spiraal altijd een keurige cyclus... en vandaag zou ook de dag zijn dat ik ongi zou worden maar meestal word ik dan ook meteen goed oongi zeg maar... nu niet...
hoeveelste menstrutie is dit sinds je spiraal eruit is... heb je al wel getest? en misschien is de ongi wat later anders kan het best innestelling zijn gene idee doe een testje als je het morgen nog niet bent
de tweede ongi.... ik had al getest maar die was negatief... ik wacht het wel af... maar ik hoorde dat het best innesteling kan zijn maar volgens mij kan dat helemaal niet 14 dagen na ei ..... bedankt cristel voor je antwoorden
uhm geen idee... maar misschien was je ei later.. mijn ei komt niet altij rond dezelfde tijd...je weet maar nooit wacht even af en misschien heb je volgende week wel ositieve test...