Ik heb hier veel valse testen van big bazaar gezien. Zelfs duidelijker dan de jouwe Ik zou even een ander merk ter controle doen.
Duidelijke test zou ik denken! Al ken ik de betrouwbaarheid van deze niet.. Ik durf je wel te feliciteren.
Ook eens, laatste tijd komen er hier op de site heel veel valse strepen voorbij met deze test. Hopelijk is die van jou gewoon kloppend en heb je morgen weer een prachtige streep!
Ja ook zelfs duidelijker dan dat waren ze vals. Moet je hier ff zoeken op de site. Dat hoeft uiteraard bij jou niet zo te zijn hoor maar geef je wel het advies nog even met een kv test te testen.
Check dit topic. Deze dame is echt niet zwanger (ook niet geweest) omdat ze nog in de nasleep vd prikpil zit. http://www.zwangerschapspagina.nl/ovulatie-zwangerschapstesten/618463-ouder-worden-verhoging-hcg-hormoon-10.html
Ik zie wel duidelijk een streep!! Spannend hoor! Heb zelf geen ervaring met dit merk testen, wel met Kruidvat 2v5 en de action... Daar zeer positief over ☺️
Het was gisteren dus geen vals positieve test ☺️ Ik mag het nu gaan geloven... Ons derde kindje 😍