Seks net voor positieve ovulatietest

Discussie in 'Ovulatie en zwangerschapstesten' gestart door s4154231, 16 jun 2016.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. s4154231

s4154231 Lid

19 feb 2016
    80
    14
    8
    NULL
    NULL
    Hallo dames,

Vanmiddag om 14:00 uur heb ik een positieve ovulatietest gehad. Gisteren om 19:00 uur 's avonds was hij nog negatief en vanmiddag om 17:30 uur werd de lijn ook alweer lichter. Lijkt erop dat ik dus een erg korte piek heb gehad. Nu hebben we vanochtend voor de positieve test seks gehad, maar niet op het 'beste' standje laat maar zeggen. Aangezien mijn eisprong nu waarschijnlijk op korte termijn plaatsvindt is het misschien handig om vanavond laat nog een keer seks te hebben. Of zal het zaad van mijn vriend dan niet meer goed zijn?

Graag hoor ik jullie mening!

2. Annemiek125

Annemiek125 Niet meer actief

Ik weet niet welk standje je bedoelt haha maar er zullen altijd wel zaadjes de goede kant op zwemmen lijkt me.. Je zou het vanavond nog keer kunnen doen maar of je de kans daardoor groter maakt... geen idee, denk dat het wel meevalt. Je ei zal waarschijnlijk morgen of overmorgen springen dus als je bijv morgen zou vrijen zit je nog steeds prima

3. Colinn

Colinn VIP lid

8 jul 2014
    5.836
    1.241
    113
    Ik ben ook wel benieuwd welk standje je bedoelt? Haha.. T lijkt erop of springt je eitje snel idd. Ik zou t vanavond zeker nog gezellig maken en als t lukt morgen nog eens. Veel plezier!! ;)

4. Bertje123

Bertje123 Bekend lid

15 nov 2015
    860
    1
    16
    NULL
    NULL
    Ik ben zwanger geraakt door 1 dag voor positieve test sex te hebben gehad. Dit was de enige keer voor mijn eisprong, dus ik weet het zeker dat het daarvan is. Helaas wacht ik nu al een paar dagen op mijn bloeding (testen liepen helaas weer af). Maar het kan echt.

5. Nan87

Nan87 Actief lid

21 nov 2015
    444
    502
    93
    Sowieso kunnen zaadjes best even bewaard blijven en wachten op het eitje. Zou er zeker nog een poging bij doen ;) Je weet maar nooit :D

6. eviiii

eviiii Fanatiek lid

27 feb 2013
    1.137
    0
    0
    werk en gezelligheid
    vrouwenpolder
    Wat voor standje? Handstand? 😂 gewoon vandaag en morgen, you never know ;)

7. s4154231

s4154231 Lid

19 feb 2016
    80
    14
    8
    NULL
    NULL
    Haha ik bedoel de missionaris houding! Dat is het beste standje om zwanger te worden toch? Anders heb ik dat verkeerd begrepen! Maar als we vanavond nog aan de slag gaan zal dat dan geen negatieve invloed op de kwaliteit van het zaad hebben? Dan doen we het vanavond en morgenavond nog een keer denk ik. Beter te veel dan te weinig he!

Bedankt voor jullie reacties!

8. Annemiek125

Haha ja missionaris en doggystyle zijn dacht ik de gunstigste standjes :p
    Maar bedoelde meer welk standje jij had gedaan omdat je zei dat die niet echt bevorderlijk was voor zwanger worden :p

9. s4154231

s4154231 Lid

19 feb 2016
    80
    14
    8
    NULL
    NULL
    Ooohh haha. Ik weet niet of dat standje een naam had, maar hij lag op zijn rug en ik met mijn rug bovenop heb laat maar zeggen:D. Maar denkt dat alles er dan meteen weer uit druipt... maar goed misschien hebben we geluk gehad!

10. Beckje

Beckje VIP lid

12 jul 2010
    8.652
    4
    36
    bovenop, onderop, achterstevoren, ondersteboven, maakt allemaal niet veel uit hoor ;)

11. Lala90

Lala90 Bekend lid

21 aug 2015
    958
    1
    0
    Volgens mij is de kans dat het met missionaris of doggy wel lukt wanneer het met dit standje niet lukt, verwaarloosbaar. Welke style dan ook, als het zo moet zijn dan is het zo. Ik kon niet zwanger worden en had opgegeven dat het zonder ziekenhuis zou lukken. De maand dat we zouden starten hebben we 3 dagen voor de eisprong en twee dagen na de eisprong seks gehad. Beide keren hij onderop en voilla! 18 weken zwanger 😊

12. Annemiek125

Hahaha ondersteboven... zie 't al voor me!! :D Hou je dan vast beste spierpijn aan over :D

Het zal idd niet superveel verschil maken de snelste zaadjes zwemmen toch wel :D

13. Annemiek125

Wij toevallig vanmorgen ook ik bovenop liggend en zitten nu niet in mn vruchtbare dagen meer maar ging toch twijfelen of het wel een ideaal standje is. Als ik jouw verhaal lees lijkt het idd niet veel uit te maken, vrouw bovenop en drie dagen voor ei en toch zwanger! Wel heel fijn zeg, toch op de natuurlijke manier dus gelukt!

Deel Deze Pagina